elinbok

Alla inlägg under februari 2011

Av elinbok - 12 februari 2011 10:36

Har vart vaken sedan klockan åtta (:

Halv tio gav jag min knubbe frukost på sängen, så söt var han när han kastade sig över maten (':

Snart ska jag ner och bada dom två små söta flickorna som kom hit samtidigt som knubbe igår (': Så otroligt fina flickor! :'D dock lite lusiga, så ska som sagt loppbada dem nu en sista gång (: Gjorde det även igår, och sen kammade jag in dom med medlet, så att det fick verka över natten (: Har inte hunnit döpa dem ännu bara ^^


 

  Jessica tog jättefina bilder på dom (':



 

^^

Av elinbok - 11 februari 2011 16:08

 

DAGENS VILL HA: Maschwaiin!
DAGENS KLÄDSEL: tights, linne och tjocktröja + strumpor :D
DAGENS FRISYR: Iordninggjort, plattat, utsläppt och isatt löshår (':
DAGENS LÅT: The Lonley Island ft. Akon - I Just Had Sex
DAGENS PLANER: Vänta på att tjejen ska hämta ödlan, och på knubbe (':
DAGENS SAKNAD: Jag har nog inte saknat så mycket idag :'3
DAGENS DUMMASTE: Att tyskan inte var inställd ):
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag har misslyckats med att koncentrera mig ('x
DAGENS DROG: Godiiisch!
DAGENS KÖP: inget (:
DAGENS GODIS: en chokladbit belv det, det är ju ändå helg! :D
DAGENS HUMÖR: lite rastlös och trött, men annars prima! :D
DAGENS CITAT: "Ah, det är klart fyfan!"
DAGENS ROLIGASTE: Christians kommentar. Den som står ovaför ('x


 

:d

Av elinbok - 11 februari 2011 15:51

  Yääääyh! äntligen lov! Gudarnas skymning så skönt det ska bli att vara ledig en vecka, fast hade, som vanligt, velat vara ledig längre (x

Dagen har iofs gått otroligt långsamt, men det kan ju bero på att man velat sluta och därför har klockan gått långsammare. Lotta var inte i skolan idag, så vi i tyska gruppen trodde att vi skulle få inställt, men neeeejdå, självklart hade hon skaffat vikare.. Men hon var lite snäll iaf, eller om det var hon som bestämde vet jag inte, men vi hade iaf Sten som vikare, han är super!

På dramalektionen (NEJ, jag valde inte själv att ha drama i elevensval. Alla valen jag hade togs bort, så de placerade in mig i en grupp som inte var överfylld.), så var det faktiskt ganska roligt (: Lite glad stämning, antagligen för att vi skulle sluta ^^

Gudars va ont jag har i mina nack - och halsmuskler, det är sjukt! Jag har inte kunnat koncentrera mig ;s det var ju bara för att jag spände mig när jag ramlade och drog huvet i marken igår, menmen, jag ska inte klaga, det kunde ju ha gått mycket värre.

Egentligen så skulle jag inte ha suttit här och bloggat just nu, för jag skulle ha tagit bussen till knubbe dirket efter skolan, men nu är det så att tjejen som ska hämta ödlan kommer runt 18.00, och mamma har inte kommit hem då (antagligen), eller så är hon och handlar, så jag måste stanna hemma för att ta emot tjejen, medan mamma och anders handlar och hämtar richard.


 

Av elinbok - 11 februari 2011 07:23

Jag gick faktiskt upp halv sju idag, och stressade som ett as för att jag trodde att jag inte skulle hinna göra mig klart tills skolan börjar (x

heheh, men jag hann med ganska mycket mer än vad jag trodde (x efter att jag druckit te, sminkat mig och plattat håret så var klockan exakt sju, helt sjukt ;s höhöh, så jag städade upp lite från mitt golv och gick ner med tvätt, och sen hade jag ändå lite tid över, så jag satte mig ner för att göra detta blogginlägget (:

Men eftersom att tiden börjar bli mogen, så tar jag och börjar knalla mot skolan snart (:


 

:3

Av elinbok - 10 februari 2011 18:34

  Badade som sagt Zeb och Spike nyss, nu luktar dom som två små blommor :'D hihih, tog naturligtvis lite foton påom när dom var blöta :'3 Blev ett snabbt bad, så tog ine lika många bilder som jag brukar, men det blev några stycken iaf :'3


                  ('': goaste marsvinsprinsarna!


 

:'D

Av elinbok - 10 februari 2011 16:36

  Japp Nationella Provet i svenska är nu avklarat, SKÖNT! :'D En lite mer misslyckad sak, var att jag gick och letade efter mina tjyvrökande kompisar precis innan skolan började, och det var halt som satan precis vid "Oasen", där de ibland brukar stå och andas in cancer. Men de var inte där, så jag började pallra mig tillbaka igen, och när jag hade gått en bit så halkade jag, och jag hann inte få ut mina händer ur fickorna, så jag drog huvet rätt i marken, åh, vilken härlig smäll! Precis innan nationella oxå, tur iaf att det inte kändes så mycket, men så äre ju när man inte har något att få ont i (: heheh, det kändes inte riktigt som att provet gick så himla bra, men det får vi se när resultatet kommer (:

Jag hade snart tänkt att gå ner och dricka lite te, sen duscha prinsarna :'D


 

Av elinbok - 9 februari 2011 21:53

 


DAGENS VILL HA: En fet påse godis hade inte suttit fel just nu!
DAGENS KLÄDSEL: Tidigare idag var det mjukisar och tröja (:
DAGENS FRISYR: Löshår, och allt sånt.. (:
DAGENS LÅT: All Time Low - Walls (:
DAGENS PLANER: Sova, så att jag är grymt laddad inför Nationella Provet!! :D
DAGENS SAKNAD: Min Knubbe och godis ):
DAGENS DUMMASTE: Vet ej o:
DAGENS MISSLYCKANDE: hmm.. ingen aning ('x
DAGENS DROG: Te, as usual.
DAGENS KÖP: heh, inget, idag igen ('x
DAGENS GODIS: Blev ju inget godis idag heller.. ):
DAGENS HUMÖR: PÅ TOPP! :D
DAGENS CITAT: "Alla tycker att du ljuger, och när du kommer hit ska du få stryk"
DAGENS ROLIGASTE: När jag spruta vatten i Dennis ansikte och skrek att det var frätande syra, minen! x'D


Funderar på om det ens är värt att lägga ut sånna här "dagens"- grejsigjos på min blogg, heheh, svaren blir ju ändå bara typ samma ('x


 

:D

Av elinbok - 9 februari 2011 17:47

Gohärligt, klar med städningen, och har precis lagt mig ner på sängen med en stor kopp te (': jävla varmt här inne ._. Det är nog rätt soft att vara jag just nu, är klar med allt det där som ska vara klart tills imorn då Janis kommer tillbaka :D satans stolt! :'''D

Jag ska fan ta mig börja gå ut och gå varje dag igen, nu när snön sakta men säkert börjar smälta :'D härligt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards