elinbok

Alla inlägg under september 2011

Av elinbok - 19 september 2011 18:48

I admit it,
i should've made some changes.
I admit it,
i made a few mistakes babe.

But we fought like tomorrow was promised.

Av elinbok - 18 september 2011 23:06

 

Min underbaraste, finaste älskling!
Jag älskar dig så mycket att det gör ont i mitt lilla hjärta. Jag kanske inte visar det så extremt tydligt alla gånger, och jag kanske inte är så glad och positiv alla gånger, men det är inte menat åt dig ju, så jag tycker faktiskt inte att du ska ta åt dig. Jag tycker det är så bra att ha dig, finaste, för jag kan prata med dig om ALLT jag inte kunnat prata med någon annan om innan, och du har samma humor som jag oxå, så jag slipper känna mig efterbliven i min ensamhet, hahah! Vad hade jag vart utan min lilla älskling, som ibland är surmulen? Jag hade bara vart en ensam liten stackars efterbliven varelse, som ingen skulle vilja va kompis med ): Det är just därför jag är den lyckligaste tjejen i hela vida världen, för jag hade turen att få den mest snyggaste, finaste, snällaste och underbaraste killen av dom alla! älskar dig så mycketmycketmycket!! :*


I love you more than you will ever know.


 


Av elinbok - 18 september 2011 22:26

Jag har faktiskt tattuerat mig! (:

Wiioooh! Målade den själv :'3 blev faktsikt väldans nöjd med den :'D knubbes mamma jessica som tattuerade (':


 


 

Av elinbok - 15 september 2011 22:13

Usch, jobbiga dagar, men som tur är så är det fredag i morgon, och skolveckan är äääääääntligen slut! Har historiaprov imorn, undra hur det kommer gå..? Jag ska vara helt ärlig, jag trivs verkligen INTE på den nya skolan.. nejnej, vet inte varför.. Jag har förfan bara blivit sur nu för tiden, allt är tråkigt, och all satans förbannad livsglädje är borta oxå, kul! alltså inte massa emo skit nu, jag menar ju inte direkt att jag funderar på självmord, tycker bara att livet är allmänt skittråkigt. Händer ju fan inget! näe, nu ska jag ta och sova.

Av elinbok - 12 september 2011 07:46

Don't give up, it's not the end.
 You'll get back on your feet again.

Forgiveness can be giving, when you think it can.
'Cuz with every passing secound comes a secound chance.

Av elinbok - 4 september 2011 20:32

"Det är okej att känna", den svenska versionen. Handlar om alla olika sorters cancer.


"Dear 16 year old me", den amerikanska versionen. Handlar om hudcancer.



Waaaah!!

Jag börjar seriöst gråta till båda dessa videoklippen, och blir rädd som fan för att få cancer, eller att någon annan ska få det.. tycker att de som ser detta ska sprida det vidare.

Kan ju passa på att berätta att det jag alltid varit extremt rädd för, är cancer. Det är min största rädsla.


 


Ovido - Quiz & Flashcards