elinbok

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av elinbok - 7 februari 2011 17:29

Jag funderar stakt på att klippa av mitt otroligt slitna hår (vilket jag antar att Pia ändå kommer göra när hon ser mitt hår), och göra min lugg precis som den var förra våren (väldans fin, om någon undrar vad jag tycker), sedan färga det svart och ha i löshår på det, kommer förhoppningsvis bli lika charmigt som min tidigare frisyr (som jag hade förra året), fast svart istället för platinablond (: Jag tror faktiskt att det kan bli ganska bra, och att mitt hår kommer må bra av att kapas en bit (: efter det tänker jag nog inte bleka mitt hår fler gånger, hahah, nu när jag var med om en "nära-döden-upplevelse" (x heheheh, kan bli bra..  

Just like this, fast svart då naturligtvis (': hoppas bara att det inte kommer se "emo" ut, för då dör jag.


 

Av elinbok - 7 februari 2011 16:18

gaah, det har vart ännu en tråkig dag, iofs har det hänt en massa grejer idag. Några sprang ihop med varann på idorotten, så dom spräckte läppar och bet hål i hakor, och fick bollar i ansiktet, heheh, klockren idrottslektion.. ('x

Sen precis innan EAT:n efter idrotten, så jagade en tjej några killar, som hon skulle hugga med en pil (?)

och nu när jag kom hem upptäckte jag att mitt akvarium hade gått sönder, så att doppvärmaren stod på max, och akvariet näst intill kokade, tyvärr strök min finaste fisk Clemens Ciklid med, r.i.p :/ <3 Men mina malar överlevde, vilket är ganska otroligt, med tanke på värmen som var i akvariet o_o helt sinnessjukt!

och när jag nu satt här och funderade över dagens alla ganska ovanliga händelser, så började jag helt random att blöda näsblod, jag tänkte bara "va i fucking helvete?!" ._. såå.. en märklig dag her det vart, och jag blev faktiskt lite ledsen när jag såg att min Clemens var död :/

Hmm.. imorn är det läsförståelse del på nationella provet i svenska, med start direkt på morgonen, ingen sovmorgon då inte, och jag börjar faktiskt bli lite nervöööös.. o:

Dessutom fick jag reda på att våran efterlängtade idrottsdag var inställd, så det blir att knalla till skolan på onsdag och ha vanliga lektioner, surt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards