elinbok

Alla inlägg under februari 2011

Av elinbok - 15 februari 2011 15:04

Nu ska jag och min knubbe åka med mamma och anders för att vi ska köpa lite saker till mina underbara marsvin, iaf kolla ifall det finns det finns sakerna vi vill ha där  (': häääärligt! Jag behöver just nu ett hus, en höboll, spån och en ny vattenflaska. kanske lite foder oxå (:


 

Av elinbok - 15 februari 2011 13:44

heheh, jag väcktes ganska sent av min älskling idag (':

trött var jag.. ^^

heheh, jag ska alldeles strax gå ner och hämta våran ChokladPudding, MUMS va gott det ska bli! :'D Något annat som var riktigt gott, var middagen som jag och knubbe gjorde igår, den bestod av kyckling, brunsås, vitlöksås, sallad och pommes, otroligt gott! Tog lite bilder, för att lägga ut :'D


     

 

:D

Av elinbok - 14 februari 2011 18:23

Knubbe och jag nyss hem ifrån att ha varit hemma hos lilla chatline, och kollat på DjurkyrkoGården ihop med henne, Kristoffer och Sebastian. Trevligt!:D Men dock väldigt kallt att gå genom hela byn hem sen igen >.<

Just nu är jag väldans trött i kroppen och har ont i huvet (x och snart ska jag pallra mig ner för att göra mat åt oss (:

Innan idag så tog jag en massa kort på mina underbara marsvin, blev en hel massa söta små bilder! :'D


                                 


 

Av elinbok - 14 februari 2011 11:48


  Japp, idag är det alla hjärtans dag. Gjorde våfflor och chokladpudding åt knubbe och alex till frukost innan. Gott var det.. (: hahah, knubbe spelar spel med alex istället för att vara med mig (x hahah, men jag stör mig inte, mer tid för bloggen då! (x

Igår förde jag ihop marsvinen, så nu är pojkarna lugna, lite iaf ^^ Mjo, nu ska dom få vara ihop ett tag, så får vi se vad som händer (: sen blir det kastrering för mina marsvinsprinsar (': (y'

hmm.. Nu ska jag snart duscha, sen knallar vi antagligen iväg till Krille, för att vara med honom, Chatline och Sebastian (: Trevlans!

Mamma och anders har åkt till vedum, så jag ska laga mat ikväll, och det blir sallad tror jag :D Lite nyttig få man ju ändå vara ^^


 



Av elinbok - 13 februari 2011 20:04

Har precis suttit och kollat på hur min älskling ätit upp den Ben & Jerry glassen vi skulle dela på :D hahahah, men jag fick lite av den iaf ^^

men känner mig ändå dålig, eftersom att jag skulle vara nyttig idag, och så var jag inte det ända (x heheh.. Men gott var det iaf, så jag antar att det var värt det! :D


 

 

;s

Av elinbok - 13 februari 2011 10:29

  Inatt, precis innan jag somnade, så fick jag ett sms. I det smset stod det en himla massa skitsnack. (:

Samma person hade skrivit en massa sms till mig tidigare under dagen, dom var oxå fyllda med rent skitsnack.

Jag blev såklart fly förbannad över allihopa, men samtidigt var det så patetiska sms, och personen som skickade dom visste inte vad h*n skrev om.

Det stod bland annat att det var "dålig stil" av mig att vara mer med knubbe än med mina vänner, det roliga är att jag faktiskt spenderar tid med dom som ÄR Mina Vänner, och inte dom som snackar skit och bara klagar, jag har faktiskt tröttnat. Jag spenderar tid med dom som accepterar det JAG har, och inte stör sig på det, dom som är glada för andras skull, och inte bara tänker på sig själva.

Jag tänker inte ens lägga ner tid på att sitta och blogga om detta. Om personen har lust att snacka med mig, så borde h*n ta det irl, och inte vara en liten feg jävel som bara vågar säga va h*n tycker via sms. förjävligt.


 

Av elinbok - 13 februari 2011 09:58

Igår hade jag och knubbe så tråkigt, så vi bestämde oss för att laga mat till familjen på kvällen. Det blev faktiskt ganska gott ändå (': Men jag ska nog inte vara själv i köket, med tanke på att jag nästan tände eld på huset igår (x




Själva Maten Då;

 


    Vi hade lite problem med att få såsen att fastna på fisken, och knubbe råkade hälla i hela spaghettipacketet i vattnet, så det blev ju pasta för en hel vecka framöver! :D


Efterrätten;

      Knubbe gjorde efterrätten helt själv (: Sjukligt god! :'D


 

Av elinbok - 13 februari 2011 09:34

Jag orkade inte blogga så mycket igår, eftersom att vi kom hem ganska sent, så blev typ bara att gå och lägga sig som gällde ('x



Igår efter att jag tvättat marsvinsflickorna, så var det dax för dom att träffa Zeb & Spike för första gången öga mot öga (':

Det var jätteroligt faktiskt! ('x Spike sprang efter flickorna och gjorde sig till, dansade och gosade, medan flickorna flydde för livet, och sprang istället efter Zeb, som inte ville vara med någon till en början, utan han gick in i flickornas bur och började äta av deras mat istället, och brydde sig inte om hur mycket flickorna sprang fram och gosade med honom. Men efter en stund blev han mer intresserad, och började pussas med med. Stackars lilla Spike kände sig nog lite utanför ): Men bara han lugnar ner sig, så vill nog tjejerna vara mer med honom oxå (:


                   


 

Ovido - Quiz & Flashcards