elinbok

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av elinbok - 5 februari 2011 21:04

hahah, jag har just tattuerat min knubbe lite :'3 Jessica ville inte tattuera honom, så vi snodde hennes tattuerargrejsigojser lite grann :'D

Det var ganska svårt att får till det rätt med alla linjer och sånt, men jag klarade det utan att förstöra allt helt (:

och jag tycker inte att folk ska klaga, med tanke på att det var första gången jag ens hållt i en sån maskin :D


              

  


Av elinbok - 5 februari 2011 14:10

Snart åker vi till knubbes kusiner igen, kuligt! :'D det ända som inte är så kul är att jag råkade glömma min väska i jessicas bil, och jag har ju alla mina kläder och mitt smink där i, och eftersom Jessica har åkt iväg, så har jag varken kläder, hårborste eller smink, så just nu är jag utrustad med knubbes tröja, mina luffiga mjukisbyxisar och hans kalsonger ('x hahah, jag känner verkligen att jag ser ut som en lodare, menmen.. Jag tänkte faktiskt gå upp och ta kort på tofflan och Lilly innan, men sen kom jag på att min kamera oxå ligger i min väska, gudars va irriterande! (x

Av elinbok - 5 februari 2011 11:46

Idag vill jag hitta på något kuligt, men exakt vad vet jag inte.. hmm,, hade ju inte vart fel att dra in en sväng till Borås, och kanske köpa lite fiskar, men tyvärr så har jag inga pengar just ni ): pengar bara forsar iväg? Men det är tur att jag fyller år snart, då ska jag bara önska mig pengar (': jag har ont i huvet, fan va jobbigt det är;s knubbe ligger bredvid mig och snarkar sött, får nog väcka honom snart ändå, även om jag riskerar att han blir lite suris (x Gud va klockan är mycket! Vi gick ju ändå inte och la oss så sent igår, tror jag inte iaf ;s vi åt godis kolla film, den när filmen var slut så somnade vi, hahah, jag får anta att jag är trött efter veckan (': hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards