elinbok

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av elinbok - 27 februari 2011 15:56

  Jag och Knubbe har lagt godiset bakom oss. nu är vi nyttiga istället!

Skulle ju egentligen ha köpt godis, men det fick bli lite frukt ist! 8'D Hade egentligen velat ha cocosnöt och granatäpple, men det fanns inte.. ):

men det vi åt var iaf sjukligt gott! :D


 

:D

Av elinbok - 27 februari 2011 11:34

jag kan verkligen inte förstå varför jag är så himla sugen på godis hela tiden! ;s Jag har vart godissugen hela veckan och så har jag vart på jätte dåligt humör! Igår var det extremt, inte kul..

om 3 dagar är det Rättegång, shit va nervös jag är! Jag vet knappt hur man ska göra ;s kommer få värsta hjärnsläppet! ):

Men jag hoppas på att det kommer gå bra, min advokat är ju med, och amanda, oc sen kommer ju cissi att komma in.

hmm.. idag har jag inte gjort mycket, mer än att ha suttit vid datorn och vart godissugen, ska snart gå och sminka mig så att vi kan gå ner och köpa godis den :'3 Yeeeeeeh! länge leve godis! ('x


 

Ovido - Quiz & Flashcards