elinbok

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av elinbok - 21 februari 2011 21:25

just nu har jag så tråkigt att jag snart avlider! >.< gudarnas skymning! och inget vettigt har jag att skriva om heller, kul!

Jag kan ju säga som såhär iaf; Jag längtar efter helgen!!

men det jag längtar allra mest efter är nog lov, påsklovet ska bli riktigt skööönt!



Av elinbok - 21 februari 2011 17:24

  Tjockade precis i mig detta goda kletet! :D  Svingott!  Keso, turkyoghurt och kanel + litelite socker, godare får man leta efter! :D  men nu är det jag som går ut med hundarna, och efter det blir det en uppfriskande och efterlängtad PROMENAD nu när snön har smält bort någerlunda från vägarna och man slipper slå ihjäl sig! :D


 

Av elinbok - 21 februari 2011 15:50

äntligen hemma från skolan, ganska dryg dag detta faktiskt, men vad hade man förväntat sig..? första skoldagen efter lovet brukar ju inte vara den allra aktivaste av dem alla.. ('x

heheh, tog med mig fysikboken + aneckningarna hem idag, även om det antagligen inte blir så mycket pluggande, nationella provet i fysik ska vara den 16 Mars, om jag inte minns helt fel! (:

Nu hade jag tänkt mig att gå ner och göra en stor kopp te, och se om det händer något helt storslaget under tiden! (:


 

Av elinbok - 21 februari 2011 07:17

Gudarnas skymning!

Jag skulle verkligen  behöva några veckors extra lov! ): jag kan iaf trösta mig själv med att det "bara" är 8 veckor kvar till påsklovet, det är ju alltid något! skittråkigt att behöva gå upp så okristligt tidigt bara för att gå till skolan.. ):<

aja, anyway så ska jag snart pallra mig dit och vara där till klockan 15.20, vem går dit för tidigt i onödan då?

Jag saknar min knubbe! ): lovet var jättemysigt, men jag hade faktiskt väldans svårt för att somna när han inte var här ):

jaja, får väl ta och knalla iväg nu då, mot min vilja. JAG VILL HA LOOOOOV!


 

Ovido - Quiz & Flashcards