elinbok

Alla inlägg under november 2010

Av elinbok - 30 november 2010 21:19

höh, jag har en ny "vinterdesign" så att säga.. heheh, lagom fin, orkade verkligen inte göra någon >.< menmen, jag ska nog göra en imorgon, en mycket bättre! Nu ska jag leta efter insperation (eller hur det stavas) (y' :D


 

Av elinbok - 30 november 2010 20:59

wiie, eftersom att min blogg har bråkat lite, så trodde jag inte att jag skulle kunna lägga upp ett inlägg med bilder, men nu har min lilla blogg äntligen valt att samarbeta :D


Idag är 5 månader sedan den sötaste knubben i hela vida världen blev min! (':

Det har varit dom 5 bästa månaderna i heela mitt liv, jag har aldrig haft så kul med någon innan!

Gudarnas skymning, jag mår bäst i världen när jag är med min lilla bumbibjörn (':

Älskar dig mer än något annat i heela världen, knubbisch! :*


 



 

._.

Av elinbok - 30 november 2010 19:49

Av någon anledning börjar jag hela tiden tänka på en sak som jag hatar och inte borde tänka på, det är sååå sjukligt irriterande och jobbigt, fyfaaan.. Jag borde nog egentligen inte bekymmra mig, men det är otroligt svårt att släppa av någon jävla anledning, det måste åtgärdas! (eller hur det stavas..) (x

  


Av elinbok - 30 november 2010 19:01

hahah, nu har jag fixat den första julklappen, blev inte exakt den saken som jag ville ha köpt, men en liknande, nästan snyggare tycker jag! (: Det är nog första gången i mitt liv som jag blivit otroligt nöjd med ett julklapps köp, än så länge iaf, sen får vi se hur det blir om 3-5 dagar, när paketet kommer ^^hmm.. Nu är det bara resten kvar då.. det kommer bli svååårt! Jag antar att det bara blir att köpa julklappar till föräldrarna, bröderna, knubbe, bea, cissi och morfar i år, men jag vet inte riktigt ännu, det är ju aldrig någon som säger något till mig innan typ dagen innan, så det är ju underbart! :D aja, dom som inte säger något får få senare julklappar! (xFörresten så har det hänt något lurigt med min älskade lilla blogg, så jag kan inte ändra textsnitt eller lägga in videos/bilder längre ._. tror nog att det har fixat sig tills imorn, hoppas iaf (x

Av elinbok - 30 november 2010 10:28

attans, jag är sjuker idag, blev inte att gå till skolan :/ men jag har istället suttit och lyssnat på bra musik och försökt att hitta lite fakta om Gustaf Fröding. Ska nog fortsätta att leta lite senare (: GUUUUDARNAS SKYMNING!!! Jag har just hittat en julklapp till en person, gaah, jag vill verkligen köpa den julklappen till den personen! o: Jag brukar ju ha så svårt att hitta på bra julklappar, men nu så har jag hittat en prima (y' :'D Hmm.. funderar lite på om jag inte ska kolla lite på trolltider eller pelle svanslös, Grinchen eller polarexpressen :'3 hahah, får se..För den delen är mina hundar för första gången mysigast i världen, dom ligger här bredvid mig och sover, såå söööta! :'D

Av elinbok - 26 november 2010 13:45

det är fredag idag o'': fredag, och äntligen helg igen, gaah, gudarnas skymning vad jag har längtat! :'D

idag äre volleyboll turnering i skolan, och eftersom att jag är en tjockis, så är jag inte med på det, men jag är fan inte ensam (': hahah, tur det iaf.. så lilla jag fick sluta klockan tolv idag, fast jag kunde gått hem vid kvart över elva, för vi hade rast fram tills turneringen började, men jag stannade kvar en stund till (':

Jag sitter och dricker avslagen cola, inte så gott har jag hört.

hmm..


 

.

Av elinbok - 24 november 2010 21:05

Jag är så jävla sur, jag vill bara spy,

sen röka, sen supa mig redlös.

Av elinbok - 24 november 2010 19:35

wiie, igår kände jag att det var dax för Zeb och Spike att bada igen, och klippa deras små pluttiga kor (': så jag duschade dom, dom fick till och med använda snordyrt balsam, gudarnas skymning va mjuk pälsen blev o':

hahah, skulle behöva klippa dom någon dag oxå ^^

menmen, jag tog några små bilder på när jag duschade dom, så otroligt söta! (':


                         


 

Ovido - Quiz & Flashcards