elinbok

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av elinbok - 26 februari 2011 14:28

I can't hold it in, i'm just not that strong.

Av elinbok - 26 februari 2011 14:20

Gaah, det kunde ha hänt hur myckt som helst just nu! - men det gör det inte..

Istället sitter jag här och glor som en jävla idiot, och knubbe spelar något fult datorspel.. >.<

Jag väntar på att min m0rm0r ska komma hit och lämna en svart sopsäck med hö + ett kuvert innehållande något o'': Men hon kan komma i stort sett när som helst,, så det är bara att vänta ('x

Sen väntar jag på att min lilla Cathline ska höra av sig, så att jag och knubbe kan möta henne vid ica, men min tjej är dryyyyyyyyyg. ):

Sen försöker jag övertala knubbe att gå med mig till pappa för att jag ska skriva ut söta bilder på datorn för att setta dem i mina tavelramar, men han är så känslokall att han inte vill hänga med för att det tar så kort tid?! ('x hahah, han är rolig. Han vill inte hänga med för att det tar kort tid, undra om han hade velat hänga med om det tog lång tid? ('x

heheh, jaaa.. (':


 

Av elinbok - 26 februari 2011 09:02

Igår vare ju så att jag klippte mig, blev ganska bra, lite kort bara :b

På dagen kom jag på att jag hade tyska prov på eftermiddagen, som jag inte hade övat på, så jag kom på en smart och välsmidad plan, jag skulle låtsas att jag skulle klippa mig, för att få slippa provet.

och precis när jag skulle smyga iväg, så kom lotta, min tysklärare. (diktatorn nummer ett), surkärringen. hon undrade vart jag skulle, och när jag sa att jag skulle klippa mig så blev det naturligtvis ett jävla liv om saken (:

"du kan inte klippa dig på en tyskalektion! jag sätter ogiltig frånvaro om du går!"

och när jag sa att det var den enda tiden som fanns, så fick jag till svar att jag skulle sagt att jag inte kunde den tiden (för jag skulle ju ha tänkte sååååå mycket på att det var tyska just den tiden) sen fick jag nog när hon stod där och hade gapat över att jag var korkad som inte tänkte på att jag inte kunde klippa mig på tyskalektionen, så jag blev lite smått förbannad.

Så jag började oxå ropa åt henne att jag kunde 'för i helvete inte bestämma när frisören hade tid' och 'du är ju helt jävla störd i huvet' och som avslutning på det hela (efter att ha hetsats upp av både mig själv och jävlelslotta) så skrek jag 'Ditt jävla rövhål' åt henne, då vände hon och gick, jag oxå (:

Folk tyckte faktiskt att det var bra sagt av mig, ingen gillar henne speciellt mycket. JA, hon förtjänar att bli kallad rövhål, för det är precis vad jag tycker om henne! Här har jag försökt att vara så trevlig som möjligt mot henne, men hon har alltid vart en surjävel tillbaka! Men det är slut på det nu. Nu ska hon få träffa elin från avgrunden. yeeeh :')


 

Ovido - Quiz & Flashcards