elinbok

Alla inlägg under september 2010

Av elinbok - 29 september 2010 09:29

höhöh, ledig hela dagen idag då, härligt! (:

Jag som har gjort klart nästan allt som vi ska plugga på, har bah några sidor kvar i matten, sen äre klart ^^

Imorgon ska vi på något studiebesök på ett vindkraftverk i Falköping, låter ju kul (: Sen så är vi lediga på fradag igeeen :''D

attans, min man kunde inte komma i helgen.. ):

Det blir till att spendera lite tid med min far då antar jag ^^ det är ju helt okej det med, men jag hade väldans gärna velat vara med knubbe.. D':

Det har vart frost ute i natt! o: Ganska mysigt ändå! :'D

men nu kommer kylan, fifäään. Jag gillar't inte, även om det kan se lite mysigt ut (:


 

Av elinbok - 27 september 2010 16:42

hahah, jag är en duktig flicka (':

Vi har hemarbete ifrån skolan, allt ska vara klart tills på fredag.

Jag är redan klar med stencilerna om andra världskriget, har läst sidorna 484-519 i läroboken om andra världskriget, läst ut en av böckerna vi fått i SO och skrivit en uppsats på 4 sidor om Gustaf Fröding.

Nu äre bah 14 sider i biologiboken, en bok, ett häfte med satsdela på 9 sidor, mattebetinget och Fysikarbetet kvar (':

Jag jobbar på som en liten slav :'D (y'

Jag har bestämt att jag ska bli klar innan torsdag  



 

Av elinbok - 25 september 2010 10:41

igår var lite udda.. I början var jag på rätt bra humör, men det försvann ):

Vi åkte till borås på kvällen, på dirren när vi kom dit blev det polisförhör (y' Jävlar va förbannad jag va om det är någon som ville veta (:

Sen vet jag inte riktigt varför, men efter förhöret med polisen så försvann mitt humör på en timma, och jag va as arg utan anledning..

Jag känner mej skita dum som gick runt och surade och gjorde kvällen jobbig för cissy och knubbe ):

Fan, jag satt ju till och med och lipade ett tag där.

aja, vi åkte hem och jag och knubbisch gick hem till mej, cissy hem till sej. Klockan var ju runt tre halv fyra när vi kom hem.

Då var jag tvungen att förklara för mor lite snabbt om vad som hade hänt på vägen till borås, får antagligen förklara bättre när hon kommer hem sen. (y'

Knubbe ligger fortfarande och sover >.< hahah, jag ska nog gå upp och väcka honom ^^ (y'


 

Av elinbok - 24 september 2010 13:21

höhöh, sitter i skolan och har tyska, rätt så drygt >.<  Jag jobbar hårt som fan, jäkla kämpigt o:

Jag har verkligen inget annat vettigt att skriva om nu,, mer än att jag slutar 13.50, och då blire dramaaa..

Mysiga Klubben (':

Ikväll blire soft som fan, undra varför? ;o hehahehaheh.. *GAY*



  


Av elinbok - 23 september 2010 20:50

Dagen har vart rätt seg, men ganska trevlig ändå (:

Hade matteprov idag, och jag ska inte ljuga, det gick käpprätt åt helvete för min del (: Svåraste matteprovet i hela min livshistoria ):

höhöh, dagen började mega kasst, seriöst. Jag hatar att vakna med humöret på botten >.<

menmen, jag fick tillbaka humöret senare på dagen, så sen vare prima ballerina (':

mjoo..


 


 

Av elinbok - 23 september 2010 06:46


 

Av elinbok - 22 september 2010 21:27

höhöh, jag tänkte återuppväcka gamla minnen.

Detta är min och Cissys stora idol och förebild, han är asgrym, hel cool, skithäftig, osv (':

Vi ska bli som honom, prata som honom, leva som honom, och göra som honom. Man kommer långt om man gör som han har jag hört.

Se efter själva. Se och lär mina kära vänner, se och lär (':


höhöh, nejmen, seriöst. Han är jävla rolig (x

Av elinbok - 22 september 2010 17:13

Snart knallar jag till lilla Cissy (': <3

Vi ska dansaaa, feting skojsigt ^^ (y' pröva pååå, kulkul. Iaf kul för dom som ska se mej försöka dansa (x (y'

Jag har skaffat skype, awesome :'D (y'

höhöh, hejs..


 

Ovido - Quiz & Flashcards