elinbok

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av elinbok - 16 februari 2011 21:28

  Jag är just nu så otroligt lycklig! verkar som att allt håller på att bli bra igen, det kommer att fixa sig! :'D

Jag har återfått något som jag förlorade för 1 1/2 år, någor jag saknat så otroligt mycket! UNDERBART!! :'D


 

Av elinbok - 16 februari 2011 19:44

time to clean up after myself, and clean up the mess I made. throw away all the bad things, and try to find those who once made me happy. It seemed impossible at first, but I will continue cleaning until the damage is repaired. And if i won't finde everything, or if i loose, i'll learn to care more about the things that means more, And i will never ever let this happen again. NEVER.



Av elinbok - 16 februari 2011 12:02

Snart ska jag och knubbe knalla hem till m0rm0r, en låååång bit att gå, men det ska vi nog fixa asså! :D annars kan vi ju alltid vänta tills pappa vaknar, tycker jag, men knubbe vill tvunget gå ('x hahah..

Ska ta med mig kameran och ta kort på Harald & Grållisch :'Dså bilder kommer antagligen ikväll! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards