elinbok

Alla inlägg under oktober 2010

Av elinbok - 28 oktober 2010 19:15

Gudarnas skymning, dagen har varit väldans trevlig (': i alla fall i skolan, när jag kom hem blev den väl lite mindre trevlig.. :b

Ja, satan i gatan, det blir ju bara bättre och bättre det här ju! :'D Jag har haft 2 prov denna veckan som jag inte har pluggat till, och ändå kändes det som att det gick prima ballerina! (':

och imorgon kommer Knubbe, och vi ska knalla till lilla bea och vi ska äta godiiiisch!   och kolla på film ofc (': gaah, mysiigt! (y' <3

HEJS


 

,

Av elinbok - 27 oktober 2010 20:14

The Morning Brings A Mystery,

The Evning Makes It History.

Av elinbok - 26 oktober 2010 15:12

Nu äre jag som tar en promenad, häärligt! (':


 

Av elinbok - 26 oktober 2010 13:06

Jag har inte bloggat sedan i fredags ._.

Men nu så, nu jävlar (:

Idag startade dagen ganska bra faktiskt, sedan dess har den nog flytit på ganska bra tycker jag allt (:

Och det är bara 3 jävla fucking dagar kvar till det underbara novemberlooooovet! o''':

Gaah, som jag tänker spendera med lilla söta Knubbe (': hah, vare sig han vill eller inte! 

Imorgon slutar vi 12.55, gohärligt! (': bara för att lärarna ska ha nån kompetensutvecklingstid på eftermiddagen (:

sen är det ju torsdag efter imorgon, om jag inte minns fel, och då äre satsdelsprov, kuligt (: sen fredag och då kommer knubbe (':

sen lov, gaah, det går prima (':


 

Av elinbok - 22 oktober 2010 08:54

mihihih, jag är en lycklig flicka, för jag har nyss fått tillbaka mitt lilla biologiprooov :'3

Jag va väldans orolig över hur resultatet skulle bli, eftersom att jag inte hade pluggat någonting typ, bara läst igenom sidorna snabbt en gån o':

Men jag fick VG vafan (': Lycklig!

Låååååångt över förväntan!

höhöh, nu sitter jag och skriver som ett stud..

Snart slutar lektionen, sen har vi hålis timmis :'3 sen i eftermiddag har vi tyska, och jag har glömt att plugga på glosorna.. ;s Det kommer verkligen inte att gå lika bra som på biologiprovet, attans! )':<

aja,, finns inte så mycket att göra åt saken :'D


  

.

Av elinbok - 21 oktober 2010 18:43

oh, det snöar ute.. Förjävligt.

Av elinbok - 21 oktober 2010 15:56

Gaah, jag har verkligen sjuukt tråkigt! >.<

Jag vill göra någoot nuuu! ._. men finns ju fan inget att göra, och jag får inte gå ut och gå heller..ATTANS!

Jag tror att det blire att gå och simma med bea idag igen, men jag vette fan om jag får simma när jag har så sjukligt ont i min lilla foot o':

MEN, jag kanskekanske kan knalla iväg en liiiiten sväng om en stund i alla fall, här tänker jag fan inte sitta hela dagen. Iofs så måste jag ju städa upp lite på mitt rum^^ höhöh, men det orkar vi nog inte..


 

Av elinbok - 20 oktober 2010 20:43

Gaah, om man ändå kunde så mycket om spårvagnar, då hade mitt liv vart fulländad (':

Blev fucking irriterad på ungjävlen av nån anlidning. Aids and gay.

Ovido - Quiz & Flashcards