elinbok

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av elinbok - 15 februari 2011 20:43

hahahah, jag hade så tråkigt att jag gick in på sidan www.spela.se, och gjorde massa tester :'3 snart ska jag kolla upp vilken ponny som är min inre ponny, storslaget! :D

hahah, nyss skulle jag göra ett test om jag passade ihop med RövhålsRichard, bara för att att jävlas, men det gick inte att ha ett så långt namn, så det fick bli bara Rövhålet istället :D hahahah, så kul jag hade åt det! :D Vi blev två söta larver dessutom! :'D

Känner mig så jävla barnslig just nu! ('x


 


 

Av elinbok - 15 februari 2011 20:22

hahah, har just nu så tråkigt att jag just nu sitter och spelar ett spel som heter Mullvadens Hämnd! x'D (y'

asgrymt! mahahahahahh


 


 

Av elinbok - 15 februari 2011 18:48

Nu tänkte jag svara på 100 frågor , eftersom att jag inte har något bättre för mig, och för att jag har väldans tråkigt (:


 


1. Hur gammal är du om fem år? 21 (:
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min lilla Knubbe (:
3. Hur lång är du? 1,69 :D
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Day After Tomorrow
5. Vem ringde du senast? mammie
6. Vem ringde dig senast? papps :'3
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Ring mig<3"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, men båda är prima (:
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda (:
10. När såg du senast din mamma? typ 30 minuter sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Grå/Blå/Grön :'d
12. När vaknade du i dag? 11.20
13. Vilken är din favoritjulsång? In Like a Lion (it's always winter) & i hate Cristmas Parties
14. Vilken är din favoritplats? vet inte :D
15. Vilken plats föredrar du minst?  Vet inte ;s
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Någonstans i världen (:
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Häxor och spöken, mörker och fönster (:
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? när jag snacka om krimering, sjukt.
19. Hur stor är din säng? 120x190
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbaaaaar! :D
21. Sover du med eller utan kläder på dig? untan (:
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 tror jag :D
23. Hur många landskap har du bott i? ett (:
24. Vilka städer har du bott i? Svenljunga :D
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?  beror på vart jag är :'3
26. Är du social? ah, ibland, ibland inte :'3
27. Vilken är din favoritglass? massa olika :D
28. Vilken är din favoritefterrätt? vet inte ('x
29. Tycker du om kinamat?  jaadå (:
30. Tycker du om kaffe? jadå (:
31. Vad dricker du till frukost? Te :'D
32. Sover du på någon särskild sida? oftast på höger :'3
33. Kan du spela poker? Kunde, inte längre (x
34. Tycker du om att mysa/kela? ÄLSKAR! men bara med knubbe (:
35. Är du en beroendemänniska? ja, antar det ('x
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp, 2 - 3 stycken ('x
37. Vill du ha barn? jadå, det vill jag nog (':
38. Kan du några andra språk än svenska? Lite tyska och engelska :'D
39. Har du någonsin åkt ambulans? Yeh :'3  
40. Föredrar du havet eller en bassäng? beror på (:
41. Vad spenderar du helst pengar på? maschwaiiiin :D
42. Äger du dyrbara smycken? ah (:
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? jag kollar sällan på tv (:
44. Kan du rulla med tungan? Yeh, i'm cool 8'D
45. Vem är den roligaste människan du känner? JAG :D hahahah
46. Sover du med gosedjur? Näe (':
47. Vad har du för ringsignal? Nån tråkig jävla signal.. ('x
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? självklart! :D
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en coca-cola flaska :'3
50. Flirtar du mycket? Näe, bara med min knubbe :'D
51. Kan du byta olja på bilen? näe, inte en jävla aning om hur man gör! x'D
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? naj :D
53. Vilken var den senaste boken du läste? "ingen annan är så söt som du ;-)"
54. Läser du dagstidningen? Det händer (:
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nejnejnej,oh-nej!
56. Dansar du i bilen? nesh (:
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? ingen aning o_o
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? tror nog att det var.. fetaost eller något ('x
59. När var du i kyrkan senast? Begravning, gammelfarmor.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Jan Manfred och niklas, ofc! :D
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? ingen gång ('x
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Knubbe :'D
63. Vad lyssnar du på just nu? Knubbes och papps snack om abstinens ('x
64. Har du varit med i tidningen? japp (:
65. Vad är det konstigaste du ätit? Gräshoppor och larver (:
66. Vem såg dig naken senast? knubbe,,
67. Vad är det för färg på din tandborste? rosa med blommor på (:
68. Hur imponerar man på dig? kletar snor på mig och skriker "maschwaiiin!" :'D
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? knubbe (:
70. Har du någon piercing? japp, navel (:
71. Din största vinst? Knubbe (:
72. Civilstånd? Jag är ihop med knubbe (:
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? bloggen, facebook (:
74. Är du fåfäng? det är jag nog kanske (:
75. Ångrar du någonting du gjort? MASSOR!
76. Hur gammal är din pappa? 44 år (:
77. Vilket är ditt drömjobb? veterinääär (:
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? hmm.. vet inte ..
79. Vad har du haft för husdjur? hamster, hund, marsvin, kanin, fiskar, ödla, ormar, möss (:
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag drickar te med sugrör, jag kan göra rökringar :D (det gör jag ju typ varje dag, så de flesta vet nog x'D),
81. Svär du ofta? bara i varje mening (:
82. Sverige när det är som bäst? På sommaren!!
83. Kan du åka slalom? hahah, nejdu!
84. Vad har du ätit i dag? chokladpudding, godis, sallad och en frukt (:
85. Vad har du för utbildning? Grundskolan, Ya0!
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ögongen
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? magen ):
88. Vilken är din bästa egenskap?jag är ganska kul ibland (:
89. Vilken är din sämsta egenskap?  ibland har jag svårt att fatta när det är allvar (:
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? hitler och mig! :D
91. Saknar du något? hmm.. näe, ganska nörjd faktiskt (:
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? höh, nej? Verkligen inte! :D
93. Vad gör dig ledsen? rövhålsjävlar (:
94. Vad gör dig glad? mycket, som tex godis, maschwaiin, bloss, mina kompisar och lite mer :'3
96. Vad ska du göra i helgen? vara med knubbe (:
97. Vad är det knasigaste du gjort?  vet faktiskt inte ^^ 
98. Vad har du för laster?
och den frågan fattade jag inte ('x
99. Vem är din förebild? ingen (:
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
tänkte knalla ner till min jacka och kolla ifall någon har smsat/ ringt och velat vara med lilla mig. hoppas på att det är lilla Cathline! :'D


 

Av elinbok - 15 februari 2011 18:30

Har precis för ca 20 minuter sedan kommit hem (: åkte till papps på direkten (: Det fanns varken selar som passade mina prinsessor, inga flaskor, eller hus ): så köpte bara pellets, eftersom att jag glömde spån ._. men det är ju Zeb & Spike's favoritfoder, och det verkar som att flickorna gillar det oxå, så det var ju bara bra (: nu har jag massa foder på lager iaf :D borde kanske önska mig ett marsvinshus i födelsedagspresent.. (:


 

 

Av elinbok - 15 februari 2011 15:04

Nu ska jag och min knubbe åka med mamma och anders för att vi ska köpa lite saker till mina underbara marsvin, iaf kolla ifall det finns det finns sakerna vi vill ha där  (': häääärligt! Jag behöver just nu ett hus, en höboll, spån och en ny vattenflaska. kanske lite foder oxå (:


 

Av elinbok - 15 februari 2011 13:44

heheh, jag väcktes ganska sent av min älskling idag (':

trött var jag.. ^^

heheh, jag ska alldeles strax gå ner och hämta våran ChokladPudding, MUMS va gott det ska bli! :'D Något annat som var riktigt gott, var middagen som jag och knubbe gjorde igår, den bestod av kyckling, brunsås, vitlöksås, sallad och pommes, otroligt gott! Tog lite bilder, för att lägga ut :'D


     

 

Ovido - Quiz & Flashcards