elinbok

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av elinbok - 9 februari 2011 21:53

 


DAGENS VILL HA: En fet påse godis hade inte suttit fel just nu!
DAGENS KLÄDSEL: Tidigare idag var det mjukisar och tröja (:
DAGENS FRISYR: Löshår, och allt sånt.. (:
DAGENS LÅT: All Time Low - Walls (:
DAGENS PLANER: Sova, så att jag är grymt laddad inför Nationella Provet!! :D
DAGENS SAKNAD: Min Knubbe och godis ):
DAGENS DUMMASTE: Vet ej o:
DAGENS MISSLYCKANDE: hmm.. ingen aning ('x
DAGENS DROG: Te, as usual.
DAGENS KÖP: heh, inget, idag igen ('x
DAGENS GODIS: Blev ju inget godis idag heller.. ):
DAGENS HUMÖR: PÅ TOPP! :D
DAGENS CITAT: "Alla tycker att du ljuger, och när du kommer hit ska du få stryk"
DAGENS ROLIGASTE: När jag spruta vatten i Dennis ansikte och skrek att det var frätande syra, minen! x'D


Funderar på om det ens är värt att lägga ut sånna här "dagens"- grejsigjos på min blogg, heheh, svaren blir ju ändå bara typ samma ('x


 

:D

Av elinbok - 9 februari 2011 17:47

Gohärligt, klar med städningen, och har precis lagt mig ner på sängen med en stor kopp te (': jävla varmt här inne ._. Det är nog rätt soft att vara jag just nu, är klar med allt det där som ska vara klart tills imorn då Janis kommer tillbaka :D satans stolt! :'''D

Jag ska fan ta mig börja gå ut och gå varje dag igen, nu när snön sakta men säkert börjar smälta :'D härligt!


 

Av elinbok - 9 februari 2011 16:06

Någon har vart inne på min fäjsbuuk och "gillat" nutella? ;s heh, jag har inget minne av att jag gillat det? ._.


anyway, jag har precis städat upp på mitt rum, dammsugit och torkat golvet. Nu ska jag snart börja rensa mina garderober :'D Sen ska jag vika in knubbes och mina kläder, och ställa bort den där förbannade väskjäveln som står och har vart i vägen sedan i December, men jag har bara inte orkat flytta den, lat som jag är ('x heheh, nu ska jag gå igenom mina skåp ovanför garderoberna. Ska bli lite kul faktiskt, hittar kanske saker jag trott att jag "tappat bort" :D


 

Av elinbok - 9 februari 2011 12:12

Gudars, sitter i skolan nu, och har nyss gjort klart uppgifterna i so:n, gud b´vilken lättnad! (': Nu kan jag äntligen ta det lite lugnt när jag kommer hem, och nu kommer jag slippa stressa och oroa mig för att jag inte ska bli klar (': UNDERBAAAAART!!

Snart blir det Kemi, och efter det en timmas genomgång inför Nationella provet imorgon. Hur man nu ska kunna gå igenom ett prov, när man inte ens vet vad det handlar om (?) ;s

höhöh, jaja, det blir prima tror jag nog (':


 

Ovido - Quiz & Flashcards