elinbok

Alla inlägg den 6 februari 2011

:D

Av elinbok - 6 februari 2011 16:59

Gud va jag har ont i huvet, helt sjukt ;s haft det väldans länge nu oxå.. >:

gaah, nu ska jag kolla på blocket lite, är fan beroende av den sidan! o':


 

Av elinbok - 6 februari 2011 16:28

Jag passade på att ta lite bilder på Jessica och Wildas söta små marsvinsflickor när jag ändå hade kameran med mig :'3 har tänkt på att göra det länge, men har aldrig kommit ihåg det o': Men denna gången så gjorde jag det iaf :'D


LILLY:

   

TOFFLAN:

   

sååååå söta! :'D


 

Av elinbok - 6 februari 2011 15:54

När jag kom hem idag upptäckte jag att min underbart snälla mamma (och lilla anders oxå ofc), har köpt en mysbädd åt mina MarsvinsPrinsar! :'D Gudars va glader jag blev! (': Behövde en, och det hade jag sagt till dom, men att dom ens kom ihåg det trodde jag aldrig! o': :'D

Iaf så blev jag jättelycklig, och var bara tvungen att lägga i mina älsklingar i den för att se vad dom tyckte, och dom ligger fortfarande kvar i den och myser! (': Gud, nu kan dom äntligen vara med i sängen och så utan att man ska vara rädd för att dom ska trilla ner, eller att det ska hända en olycka :'D Mamma är bäst!


     

 

Av elinbok - 6 februari 2011 15:44

Jag kom hem ifrån knubbe för ungefär 40 minuter sedan, vi hade det jättemysigt innan jag åkte, först kollade vi på lilla sjöjungfrun, men den var inte så bra som den brukade vara när man var liten, så vi bytte till Fången Från Azkaban, men vi såg inte färdigt hela den, eftersom att vi gick ut och hämtade chokladkaka och satte oss framför TV:n och kollade på Sveriges Mästerkock istället :'3 heheh, kanske låter ganska torrt, men jag tyckte att det var mysigt :'D sen kom lilla söta Wilda och satte sig med oss och kollade en liten stund innan mamma och anders kom och hämtade mig. Guuuuuuud vad jag längtar efter sportlovet, bara en vecka kvar nu!  o': jag behöver verkligen lite lov just nu! :'D

Men jag har dock lite ångest över att gå till skolan, nationella proven dödar mina stackars nerver! o': Det är typ bara måndag och fredag som är lugna dagar, först är det nationellt prov på Tisdag, sen på Onsdag är det någon sportdag, som jag inte riktigt förstår mig på, och till sist har vi ännu ett nationellt prov på Torsdag, sen är det nog en vanlig dag på fredag, som tur är (': Sen LOOOOOOV!! :'D Längtar så mycket!


 

Ovido - Quiz & Flashcards