elinbok

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av elinbok - 8 februari 2011 21:09

Ja, jag längtar faktiskt efter imorgon.. o: Bara för att efter imorgon så är det Torsdag, och efter det Fredag och LOV! Man kan nog inte längta mer än vad jag gör just nu o':

Imorn ska jag göra klart det sista i SO:n, sen har jag ju inte så mycket mer att göra i något beting.. Vi ska ha den första och sista genomgången inför det andra nationella provet, som handlar om att skriva en uppsats, imorn på eftermiddagen. Jag undrar hur det kommer gå, eftersom att man antagligen ska skriva om något man "Brinner För". Jag har legat flera nätter och tänkt igenom vad jag skulle kunna skriva om, och har kommit på några stycken saker, det som återstår är ju bara att försöka skriva så gay som möjligt och så bra som möjligt, så går det säkert prima (':

Imorn tänker jag faktiskt städa :D hahah, det gör jag iofs varje onsdag, men just imorgon hade jag faktiskt tänkt mig att rensa mina skåp. Var ett tag sedan sis jag gjorde det, och jag kan behöva lite mer utrymme för något nytt ^^ heheh..

Bar bw ner mitt akvarie idag, tog en stund att tömma det, fan va jag är sadface över att Clemens dog :/

Hmm.. Nu hade jag faktiskt tänkt mig att kolla blocket, eller något, sen blire nog sova som gäller (':


 

   höhöhö, otroligt gammal bild :b togs i november 2009 (: 


 



(:

Av elinbok - 8 februari 2011 20:59

  Det ser ju ut såhär, på ett ungefär iaf, men för att vara riktigt ärlig, så ser jag fram emot morgondagen, onsdag, alltså. Känns som att när jag jobbat mig igenom imorgon, så är det bara att pusta u! (': Häääääärliiiiiigt!

Av elinbok - 8 februari 2011 18:50

 


DAGENS VILL HA: En utebur till mina prinsar (':
DAGENS KLÄDSEL: Tights, linne och tjock stickad tröja :'3
DAGENS FRISYR: Tråkigt, plattat.
DAGENS LÅT: All Time Low - Come One, Come All
DAGENS PLANER: Vet ej, duscha :D
DAGENS SAKNAD: Bumbibjörnen o':
DAGENS DUMMASTE: Vet inte O:
DAGENS MISSLYCKANDE: Hmm.. Inget tror jag ('x
DAGENS DROG: Te
DAGENS KÖP: Inget ('x
DAGENS GODIS: inget.. ): eller tuggummi, om det räknas ('x
DAGENS HUMÖR: Neutral, typ ;s
DAGENS CITAT: Hallal slakt.
DAGENS ROLIGASTE: Krilles utskällning av fredrik och lavetten han utdelade var ganska kul faktiskt (:


 

Av elinbok - 8 februari 2011 13:59

Jag sitter hemma hos papps just nu (: Gick hit direkt efter skolan för att se om han möjligen var hemma, och det var han (: en stund iaf.. :'3 sen åkte han iväg till Rångedala för att passa Linus igen (:

Hade ju som sagt nationellt prov i svenska idag, och det känns faktiskt som att det gick riktigt bra! :D jag tyckte att frågorna var väldans lätta, heheh, nu återstår det bara att se hur resultatet blir.. (:

Snart ska jag hem igen och tömma mitt övergivna akvarium ): gaah, vad ledsen jag  blev igår ): Tänker iaf inte använda det akvariet mera. Det är tio dagar kvar tills jag fyller år, kom jag på nu (x heheh, jag längtar helt ärligt inte speciellt mycket, fast det gör väl ingen numera (x



 

Ovido - Quiz & Flashcards