elinbok

Alla inlägg under januari 2011

Av elinbok - 31 januari 2011 21:48

Hope - "LightHouse", en jättemysig låt! (':

Av elinbok - 31 januari 2011 21:24

Jag är rätt så trött och suris, jag orkar inte med skolan alltså, så sjukligt tråkigt!! Och jag har beställt nytt löshår, som troligtvis kommer att vara i fel färg, HEJJA!

Sen är det en liten jävla fittig moralkärring som stör mig något så jävligt att jag har lust att knäcka nacken av henne. seriöst, jävla vider.

näe, stryk skulle hon haft ändå..

och jag är trött för att jag trodde att jag inte skulle hinna göra mig klar till skolan som började klockan 09.50 idag, så jag gick upp klockan 07.00, smarta jag! :D

jag är fan korkad på fullaste allvar.. Finns inget annat att säga om saken! ('x

MEN imorn tänker jag sova ut, och INGEN i hela världen kan hindra mig! För det råkar faktiskt vara så att jag börjar klockan 10.10 imorn och slutar 13.20. Slöseri med tid, om någon skulle fråga mig. och inte heller så meningsfulla lektioner.. Slöjd, sedan lunch i typ en timma och efter det idrott, sen var den dagen slut liksom.. o.O

Sedan efter det, så ska jag ta bussen hem till min lilla Knubbe för att lämna en laddare och va med honom en stund (': mysigt!

Snart tänker jag luta mitt lilla tjocka huvud tillbaka på kudden, och somna helt underbart, för det har jag förtjänat! :'3


 

Av elinbok - 30 januari 2011 17:42

Igår var jag och knubbe i Jönköping med mamma, Anders & Anders (: Anders och Anders skulle hämta en ny motorcykel, mamma skulle till IKEA och knubbe och jag skulle till djuraffären för att köpa lite fiskisar till mitt akvarie (':

Knubbe köpte två malar till mig och en ciklid, som heter clemens :'D dom är jättefajna, men tyvärr så går inte Clemens ciklid ihop med så många andra fiskar, så jag kunde inte köpa mina svarta guldfiskar, eller min rosa/röd/bruna kampfisk, men jag är glad ändå, för Clemens var mycket finare! :D


          Det är bara en Mal och Clemens Ciklid som är med på bilderna, alltså är en av malarna  inte med (:

I veckan hade jag tänkt att jag skulle pallra mig iväg till AkvarieBaronen i Borås för att kolla efter fler små fiskisaaar :D


 

Av elinbok - 30 januari 2011 17:32

wiie! idag har det vart jag och knubbe i 7 hela månader!! (':

Underbaraste månaderna i hela mitt liv! :'D <33


  Älskar min fina underbara Knubbe mest av allt! <33




 

Av elinbok - 27 januari 2011 16:16

hahah, kom just hem ifrån skolan (:

sitter här i väntan på knubbe tillsammans med Arne och Helga :'3

Skoldagen har vart helt okej idag igen, och det känns som att jag gör ganska tråkiga blogginlägg! (x

hahah, det troligaste var ju i slutet av dagen, när vi skulle hem. Någon gick förbi Anton. hahah, skriver någon så att jag inte får skit för att jag nämnde namn jag inte fick nämna :D

Anton: Hej Någon.

Någon: rör mig inte

(antagligen så råkade anton röra vid någon)

Anton: Jag sa ju bara hej..?

och sen försöker någon slå anton över käften, men missar. Sen hoppar någon på anton och försöker slå honom ännu mer, men klarar det inte.

hahahah, här kommer det klockrenaste;

Anton: SKOJARU ELLER?!

och tar tag i någon och fladdrar runt någon i hela korridoren, in i väggar och bänkar, sen tillslut ner på marken. Sen ligger någon där, och kommer med sämsta bortförklaringen till att försöka slå anton.

asså, det kanske låter gay när man skriver det, men det var fan så möe bättre att se det i verkligheten. och någon fick vad han/hon/den/det förtjänade, eftersom någon har slagit folk innan utan anledning, och sedan kommit med korkade bortförklaringar. gay.


inga namn nämnda, och ingen skada skedd (:


 

:D

Av elinbok - 27 januari 2011 07:22

Idag var jag klar ovanligt tidigt. Halv 7 var jag redo att gå till skolan (x heheh, känns ganska bra att slippa stressa mig till skolan för en gångs skull faktiskt (:

Funderar på om jag ska knalla iväg vid tjugo i åtta, eller om jag ska gå tidigare,, aja vi får seeee :'3


 

Av elinbok - 26 januari 2011 21:55

Jag har världens underbaraste och finaste älsklig! (':

Älskar min Bumbibjöörn massor med massvis! (': <33   såå söter är han, min knubbe (': <33


 

Av elinbok - 26 januari 2011 21:11

Idag har varit en heeelt okej dag (:

Trotts att jag haft en massa konstiga humörsvängningar hela dagen, jag vette fan vad det kan bero på, helt sjukt äre ;s hela veckan har allt kännts jobbigt och konstigt.. Jag har haft svårt att sova som fan oxå, och när jag väl somnat, så drömmer jag bara mardrömmar. ;s ovanligt för att vara jag, jag brukar alltid slockna på dirren när jag lagt huvudet på kudden, och mardrömmar var det ju länge sedan jag hade senast. En till sjuk sak är att jag blir så otroligt jävla anfådd (eller hur man skriver det), så fort jag gjort en liten ansträgning. Typ som när jag gick två meter genom mitt rum och drog upp rullgardinen igår, då slog mitt hjärta ashårt och jag andades som jag nyss sprungit. konstigt.. Vart ganska nedstämd i veckan oxå av någon anledning, det vet jag heller inte varför jag var.. aja, det fixar sig vafan! :D Det är säkert bara för att jag är stressad inför nationella proven, och övriga prov (:

Jag har iaf vart riktigt duktig idag, och nästan gjort klart betinget för nästa veckas matte, och det känns underbart att slippa tänka på det! (':

och imorgon på håltimman ska jag vara asnördy och gå ner till kinds Järn för att köpa spån till Zeb och Spike ^^ (y'

Min älsklings Knubbe kommer hit imorn oxå (': för jag ska inte till skolan på fredag, för då ska jag snacka allvar med min lilla advokat (: Det blir säkert prima (y'




 


 

Ovido - Quiz & Flashcards