elinbok

Alla inlägg under augusti 2010

Av elinbok - 30 augusti 2010 22:19

  två månader idag (y' wääyh! grattis till oss ;d (y'

Jag älskar dej som fan din himla idjut! :*<33

Av elinbok - 30 augusti 2010 19:17

heheh, skoldagen har vart ganska bra faktiskt :'3 snjasigt ^^

heheh, jag trodde inte att världens bästa lärare JanisBananis skulle läsa min blogg och se att jag hade skrivit lite negativa saker om svenskauppsatsen och om boken lucia som vi läser o: mihihihi, jag skojade ju bah Jaan, det är klart att jag tycker det är kulsigt att göra svenskauppsatsen, tjo för i helvete! :'d och boken lucia är jättebra, mega awesome! :'D (y'

hahah, fjäskaren elin häär ;3

menmen, efter skolan så gick jag hem till lilla cissy, var inte där så jättelänge, för var tvungen att gå ut med vuffen -.- KUUL! (y'

men nu blire plugg som gäller, nu ska jag ta mej satan skriva klart dej himla svenskauppsatsen, och jag ska ÄLSKA det! så äre, jag är bäst på att tänka positivt   (y'



 

Av elinbok - 30 augusti 2010 19:00


hahah, ganska flanigt klipp på när jag och cissy mobbar stakcars benjamin (x heheh, jag är ju bäst på att filma, så det blev lite upp och ner där ett tag i slutet x) (y'  bästa delarna i kippet är ju lätt 1:08 när benjamin får en käfting och 1:27^^ hahah, vi har inget liv, men vi är iaf lättroade (': (y'

MOBBA INTE SKRATTET! 

Av elinbok - 29 augusti 2010 21:23

heheh, länge sedan sist, men här kommer den! :'D


Dagens låt är Eminem ft. Rihanna - "Love The Way You Lie", attans va bra låt! :'D

Av elinbok - 29 augusti 2010 15:37

nu äre så att Dolly just har fött 9 (vad vi har kunnat räkna till) stycken små bäbisar :''3

Dom föddes antagligen för lite mindre än en timma sedan, för vi hörde hur det pep väldans mycke just då (x

men nu är dom här iaf :'3 mysigt! :''D




Dolly imorse när pluttisarna va i magen :'D

 



Här är dom små sötisarna :D dom kanske inte är söta nu men dom blir söta :'D
   



 

Av elinbok - 28 augusti 2010 11:45

Jag var hur hes som helst när jag vaknade i morse! ._. gaah, som tur är hare gett med sej lite, och jag låter rätt normal igen :'3

mihihih, snart kommer min Knubbe hit, han ska bah ha sitt barnkalas först ^^

det ska bli massa trevligt (: tror nog att det blir att träffa pappie och hans tjej och simon idag oxå, det är oxå väldans trevligt ^^ (y'

Men just exakt nu blire att byta och sen knalla hem till min älskarinna cissy :'3 wiie! puss.


 

mihihih, och så en liten bild, ofc ;d



 

Av elinbok - 27 augusti 2010 16:00

YepYep, nu äre helg :'3 ÄNTLIGEN!! :''D

fyfan va jag inte tänker göra något ansträngande denna helgen :'3

heheh,, fast det är ju texasdagen imorn o: inte för att jag hade tänkt att gå just på själva dagen då, men det är alltid rätt så trevligt på kvällen :'3 (y'

oh, nu ska jag dega ner mej i soffan och dricka te och se om det finns något värdigt TV-program att glo på :'3


 

Av elinbok - 27 augusti 2010 07:00

attans, jag längtar tills jag får sluta skolan för dagen, även om den inte ens har börjat ännu xd Idag hade jag tänkt att städa i min garderob :'3 heheh, det var ett tag sedan jag gjorde det sist, ska bli lite kuligt faktiskt ^^ men innan jag gör det så blire att skriva klart svenska uppsatsen, det är lite mindre kul, :/

Jag är ganska mycke friskare idag än vad jag var igår, som tur är! :'D fyfan, jag var orolig att jag skulle bli sjuk där ett tag o:




 

Ovido - Quiz & Flashcards