elinbok

Alla inlägg den 2 februari 2011

:D

Av elinbok - 2 februari 2011 21:36

  Nu är det såhär att jag har tråkigt, så därför tänker jag göra en lista på massa saker som jag tycker är smarrigt, så att alla vet vad dom ska komma och lämna hemma hos mig på min födelsedag den 18:e :'D


Godis

Baconost

KebabPizza

KababRulle

Våfflor

Pannkakor

Glass

LövBiff

Bearnessås (eller hur fan det stavas, inte all sås dock)

Sockervadd

Popcorn

PolkaGrisar

Lax

Te

Coca-Cola

Strawberry Coce (nån utlänsk cola med jordgubbssmak, smaskensfillimums!)

Klubbor

Tuggumi

Tomater

Gurka

Apelsin (ibland)

Tacos

Vindruvor

Vaniljsås

PrinsessTårta

Kladdkaka

Sushi

VattenKastanjer

Majs


Sen finns det ju fler saker som är goda, menmen, jag avslutar min lista där, odet var den mest meningslösa listan jag någonsin har gjort :D


 

Av elinbok - 2 februari 2011 20:54

gaah,, nu ligger jag här och är trött :'3 Jag som hade planerat att göra ett blogginlägg hela dagen, men det har inte blivit av o': aja, får bli ett litet inlägg nu ist :'D

Jag hade värsta läskiga drömmen inatt!

Jag drömde att jag gick till mitt akvarium och upptäckte att min söta lilla fisk Clemens var död, jag bah "woooaaaah!", så jag gick ner för att hämta något (minns inte vad det var), och när jag kom ner till vardagsrummet, så låg farfar död på soffan, jag bah "wraaaaaah!!" (farfar har vart död sedan jag var 3år, men jag såg ändå exakt hur han såg ut i ansiktet i drömmen), sen fick jag reda på att min älskade papps var död, och jag började storgråta, sen så berättade mamma för mig att min underbara knubbe oxå var död D': jag bah "Mållös... *Storlipar*", sen vaknade jag ._. askonstig dröm var det iaf.. Jag var bara tvungen att kolla i akvariet så att jag inte hittade Clemens död, och så att jag skulle försäkra mig om att drömmen bara var en dröm.. :D

Mitt löshår anlände idag, så efter att jag hade städat, så gick jag och hämtade ut det. Trodde inte att det skulle vara rätt färg, men den var ganska lik min vanliga hårfärg, något mörkare dock.. vet inte om det syns så tydligt, men men..

Det var otroligt långt! Själva tränset alltså, och det kostade bara 357kr! det helt klart bästa löshårsköpet jag gjort! :D Jag vet precis vad och vart jag ska beställa nästa gång jag ska ha löshår :'3 (y'


    va bara tvungen att lägga upp bild på't! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards