elinbok

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av elinbok - 1 februari 2011 21:29

Jag blir galen ;s

Jag blir aldrig någonsin nöjd med mina bloggdesigner, måste höra med någon som kan göra lite proffsigare än mig, eller så får jag helt enkelt sätta mig ner i några timmar under sprotlovet och pilla ihop en ('x hahah, lär inte bli lätt med tanke på mitt tålamod ^^ fast bloggdesigner är rätt så roliga att göra ändå,det svåra är att lista ut hur jag vill ha den o':


 

:3

Av elinbok - 1 februari 2011 21:19

  Jag kollade nyss runt på lite bloggar, och fick se några så otroligt meningslöst korkade bloggar. Killar som tvättar håret i ketchup, ungar som klagar över sina liv och massa annan meningslös skit. seriöst! hahahah, min blogg är ju säkert minst lika meningslös, men jag skriver ju inte i varje inlägg om hur meningslöst mitt liv är och hur mycket jag bara vill dö, m.m Man kan ju faktiskt försöka glädjas LITE av det man har iaf, annars är man ganska tragisk. Speciellt om man är en uppmärksamhetssökande idjut, som inte vill annat än att folk ska tycka synd om en. Näe, fyfan så jävla sliskigt!'

Men det är ju bara va lilla jag tycker    kanske bara jag som är konstig ('x


 


Av elinbok - 1 februari 2011 20:32

Nu ligger jag här i sängen, efter en jättemysig dag med min lilla bumbibjörn :'3

Vi tjockade i oss nån chokladkakssakilusk med grädde samtidigt som vi kollade på filmen Drömfångaren, ganska bra, fast lite konstig, för jag fattade inte riktigt allt ('x

Just nu sitter jag och funderar på om det går någon bra bio på fredag, hoppas det (':

Nu tänker jag iaf gå in på SF och kolla efter filmer, för jag tänker ha en meeegamysig helg med min älskling. tycker faktiskt att jag förtjänar det (y'


 

En sötig bild på knubbe och hans underbara och översöta lillasyster ('': <3


 

Av elinbok - 1 februari 2011 13:53

Sitter hemma hos min älskling och har just ätit fiskpinnar och makaroner, gudars vilken mästerkock han är! :'D hahah, just nu sitter han och spelar det otroligt meningsfulla spelet wow (: och själv ska jag alldeles strax sätta mig ner och plugga samhällsekonomi och svenska :3 blir prima. Funderar på om jag ska gå med på att byta min ödla mot Daniels terrarie som han tjötar om, men frågan är vad jag ska ha terrariet till..? För jag har ju inget djur att ha i det, aja, vi får se hur det blir (:

Ovido - Quiz & Flashcards