elinbok

Alla inlägg under juni 2011

Av elinbok - 30 juni 2011 15:48

är hemma hos papps en snabbis för att leta efter knubbes laddare, och sladden till min kameraladdare (': heheh, hittade även massa cambilder som jag tog när jag var här senast, hääärligt! :'D hmm.. vi har dessutom blivit medbjudna till Liseberg av cissi och anton, nu inväntar jag bara att knubbe ska komma, så att jag kan höra med honom om han vill/orkar (':


  såå jävla gay (:


 

(:

Av elinbok - 30 juni 2011 12:08

Min header är som sagt tillfällig, ska skaffa ny om.. någon gång (':


Av elinbok - 30 juni 2011 11:39

Här sitter man i sin ensamhet och lunchar i väntan på att något ska hända.. Får la ta och gluffsa i mig maten lagom snabbt och skynda mig ut i den stekande solen :'D helt fantastiskt väder det är fortfarande! :'D


 

 

Av elinbok - 30 juni 2011 10:27

Jo, jag skulle ju sagt det att jag fick en ny mobil för ungefär två veckor sedan, av Helmer (': asglad blev jag, speciellt när jag upptäckte att kameran var så bra, då slipper man släpa med sig den stora systemkameran överallt (': den som jag tagit de flesta senaste bloggbilderna med (': Skulle egentligen ha tagit en bild på mobilen, men nu är det så att jag har slarvat bort laddaren till systemkameran, men jag har några "spegelbilder", där man iaf ser baksidan av mobilen, så det är bara att kolla bilden ;d Nokia dessutom..


 

 

Av elinbok - 30 juni 2011 10:17

Glömde att nämna innan, men jag var faktiskt en snäll tjej mot min underbara älskling i morse, gick nämligen upp klockan 05.00 och gjorde i ordning äggmackor, som han fick med sig till jobbet, plus att jag gjorde en mysig liten frukost på sängen, som han fick vid halv sex-sex (':

hihih, för att vara ärlig, så älskar jag att göra saker till knubbe (': typ baka och sånt, som en liten kärring, vet inte riktigt varför, kanske mest för att han uppskattar det och inte är en fjolla (': hihihi..


 

Jag vet att det ser gott ut, det går inte att förneka (':


 

Av elinbok - 30 juni 2011 10:07

Var lite snäll mot mamma och rensade alla jordgubbarna hon fått av sin kompis, nu är jag helt slut! o': jag var en halv millimerter från död punkt, om man säger så, höll på att stryka med.. Minst ett ton jordgubbar var det, ganska exakt räknat o': det tog mig en halvtimme (':hahah, de godaste jordgubbarna jag smakat på länge, dock hittade jag nån konstig skit på en av dem när jag höll på att rensa dem, så jag lär inte äta fler jordgubbar på ett tag D: tänk vad man får i sig mycket insekter egentligen när man äter bär direkt ifrån skogen och så.. hallonmaskar och bärfisar och allt annat, som man inte märker. Då är det nog inte egentligen så äcklig att äta spindlar och kryp, för man får ju i sig det någon gång då och då, helt utan att märka det, så det borde ju inte vara så extremt smakrika. hahah, inte för att jag tänkt testa då..


   

man blir sugen av att bara kolla ju..


 

Av elinbok - 30 juni 2011 08:10

Det är gott med en skvätt kaffe såhär på morgonen, innan dagen inte riktigt hunnit vakna och fåglarnas kvitter ännu inte spräcker fönsterrutorna (': underbara morgon, och dagen ser ut att bli helt perfekt oxå, hallelujah! :'D


 

 

Av elinbok - 30 juni 2011 07:57

Igår var jag faktiskt hemma hos min faaajna cissi, och vi bakade faktiskt världsgoda cupcakes, fan va gott det var! Men sen åt vi lite mycket båda två, så vi fick ont i magen D: men gott var det, och cissi var en mästare på att göra frostingen :'3 och ja, det heter faktiskt frosting även om både jag och cissi tycker att det låter skapligt mycket gaaaay ('x heheh.. Vi hade en väldans trevlig dag för övrigt :'3 Cupcakes och te gjorde vår dag lite extra underbar (':

     

Ovido - Quiz & Flashcards