elinbok

Alla inlägg under oktober 2011

.

Av elinbok - 26 oktober 2011 22:14

I can't behave.

Sometimes i wish i could, but.. i won't behave.

I know it's not the heading in me, it's just that i've been bleeding lately.

So don't turn to me.

I'll bite my thoung, the torrid weapon, i might learn a useful lesson.

and i thought i wasn't, but i'm really hurting.


Av elinbok - 25 oktober 2011 22:02

     

 

For a time i thought there was a tief among us, but the smoke cleared, and to my disbelif, there was no thief, 'cuz it was me that lost you..

But the stars are holding you, holding you tonight.

jag saknar er så mycketmycketmycket!

Av elinbok - 25 oktober 2011 21:07

Fyfan vilken jävla dålig dag jag haft idag!

Fan, usch!

Men blev mycketmycketmycket bättre nu efter att jag var ute och kollade på stjärnorna ihop med cissi. Ja, vi såg ljusen idag igen, helt GALET! GaletGalet vare! satan att ingen tror mig när jag berättar det heller.. inte så konstigt att ingen märker det heller.. det är ju som stjärnor.. aja, så är det iaf!


 

Av elinbok - 25 oktober 2011 21:05

Jag planerar att göra en ny bloggdesign på torsdag! Klar antingen på Torsdag, eller fredag! wiiieeeeh!!


):

Av elinbok - 25 oktober 2011 07:09

Waah, de senaste två veckorna har jag kännt mig som en förbannat sur människa ;o

Jag önskar mig ett leende!


 

Av elinbok - 25 oktober 2011 07:03

The Lonley Island - "threw it on the ground", livar upp denna dystra morgonen, då jag gått upp för tidigt, för jag börjar inte försen 12.30, waah, avliva mig, och gör det långsamt..!

Av elinbok - 24 oktober 2011 22:30

waah, trött tjej går och lägger sig, för att fundera över meningen med livet.


Goodnight, sleep tight, don't let the bed bugs bite.

Av elinbok - 24 oktober 2011 11:47

Igår var jag och cissi ute en sväng och gick i nattmörkret, då slog tanken oss att vi skulle lägga oss i mörkret och skåda stjärnorna lite, så det gjorde vi. Det var vrålhäftigt, för man kunde se hela vintergatan, eller "mjölkvägen". Jag ska vara ärlig, har aldrig tyckt att rymden varit speciellt intresant, men när vi väl låg där så var det förbannat coolt!

Men helt plötsligt såg vi något, som en typ stor stjärna, som flög mjukt och snabbt över himlen, och sicksack. Det var varken en satelit eller ett plan, för den åkte för fort för att vara satelit och blinkade inte. Vi skrattade bort det, och fortsatte kolla stjärnorna, och då kom det EN TILL! och ännu en, som åkte över himlen! helt galet var det! Svårt att förklara, men det var fan inga plan eller sateliter, det var något annat! Sen, efter en stund, kom en till, som åkte i motsatt håll, och då helt plötsligt kom något STOOOORT mörkt flygande över oss, något på typ tre meter, som en människa med kappa eller något, helt psyko! Vi gick vidare, till ett annat ställe, och där såg vi ett större ljus, som blev starkare och starkare, och när den var rakt ovanför oss, så fick den ett starkt rött sken, sendan slockande den! Vi gick hem senare, och jag var tvungen att hämta alex för att visa, men då var skenen från himlen borta, men vi såg blixtar på himlen, i grön/blått! Det konstiga är att himlen var aldeles klar oxå. Ni behöver inte tro mig, men jag vet vad jag såg.


  


 

Ovido - Quiz & Flashcards