elinbok

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av elinbok - 3 februari 2011 16:17

Denna låten fick mig på lite bättre humör ändå, speciellt videon till låten (': NeverShoutNever! - "On The Bright Side"

Av elinbok - 3 februari 2011 15:40

Ah, min blogg är nu mera helt vit o': tufft (y'

men något säger mig att jag ändå kommer att sakna den rosa färgen jag hade förr, det har jag ju gjort ända sedan jag bytte till lila ('x hahah, får väl försöka skaffa en lite mer rosa design nästa gång, men det är ju så jävulskt svårt att komma på idéer till headern >.<


 

Av elinbok - 3 februari 2011 14:55

Jag tänkte faktiskt börja lägga upp lite "dagens"- sakilusker nu lite då och då, mest för att fylla bloggen med inlägg, så att det blir lite bättre uppdatering :'3 aja, även om det inte är så intressant, så kommer det här..


 

DAGENS VILL HA:Jordgubbste, Godis och en varm kram fylld med kärlek.
DAGENS KLÄDSEL: Just nu - Mjukisbyxor och knubbes t-shirt.
DAGENS FRISYR: Helt vanligt, inget löshår, inte uppsatt. Kort och slitet. fult ):
DAGENS LÅT: NeverShoutNever - I Just Laugh
DAGENS PLANER: Funderar på att bada mina prinsar o:
DAGENS SAKNAD: Mamma, och min Knubbe <3
DAGENS DUMMASTE: idjuterna.
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag vet inte riktigt.. O:
DAGENS DROG: te
DAGENS KÖP: inget.
DAGENS GODIS: inget godis ätet idag )':
DAGENS HUMÖR: Ganska nära botten faktiskt (y'
DAGENS CITAT: "det fixar sig". (':
DAGENS ROLIGASTE: När Zeb och Spike svarar och visslar när man säger "Maaaaaaschwaaaaaaaaiiiiiin!" :'D


 

Av elinbok - 3 februari 2011 13:54

Just nu känner jag att jag behöver tänka på något som har med något lite mer oviktigt att göra,, så därför bestämde jag mig för att göra detta testet, som jag hittade på någon hemsida..


Tre saker jag inte förstår mig på: Electriska ålar - hur blir de elektriska??,, Varför man ska få betyg i hur bra man tecknar och hur bra man är på att idrotta,, och den sista saken jag inte förstår mig på är.. Något jag inte kan komma på just nu iaf..


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Jag har inget skrivbord, men på bänken jag brukar ha datorn på står det en te mugg, en hårboste och en instruktionslapp till akvariet (:


Tre saker jag gör just nu: Jag skriver detta, funderar på om jag ska knalla ner och hämta en kopp te, och så funderar jag på när min älskade underbara mammie ska komma hem och trösta mig <3


Tre saker jag vill göra innan jag dör: Simma med delfiner hade vart tufft, få barn och ha smakat på typ alla tesorter i världen :'D


Tre saker jag kan: Jag kan tjöta rätt ordentligt, jag kan typ alla svordommar/könsord som finns och jag kan göra ringar :'''D


Tre saker jag inte kan: jag kan inte hjula, jag kan inte stå på händer och jag kan inte sluta äta godis (':


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: MIG, I Set My Friends On Fire - Crank That, och BrokeNcyde - Yellow Bus


Tre saker jag skulle vilja lära mig: Massa matte, Köra bil och akrobatik.


Tre favoriträtter:Tacos, Pizza och Lövbiff med pommisar och Bearnéssås :'3 <3


 

Av elinbok - 3 februari 2011 11:57

Jag hittade faktiskt något ätbart där nere, eller ah, det finns ju ganska mycket ätbart, men jag hittade något som jag tycker är väldans gottigt iaf :'3

Det blev Tomat med Oregano, PepparMix och Salt, till det åt jag ett BaconOst-Hjärta, för det tycker jag är gott! :'D Det är något man borde äta oftare alltså! :D

Sjäääääälvklart tog jag en bild på't :D


  '

Gudars så gott det var..


 

Av elinbok - 3 februari 2011 11:29

Nu har jag håltimma i ungefär 2 timmar, och jag valde att spendera dom timmarna hemma framför datorn och snacka skajp med min älskling, som för övrigt är bäst i världen (': <3

På tal om något helt annat, så stör jag mig på vissa människor. Idioter kallas dom. Har lust att mer än gärna köra in en gaffel i ögonen på dom (:

heheh, jag är hungrig och behöver äta något snart o_o men vaaaad.. Ska nog knalla ner för att se om det finns något gottigt där nere. :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards