elinbok

Alla inlägg under november 2011

Av elinbok - 18 november 2011 17:11

i'm not as good as I should be,

and  i'm not as good as I could be,

but THANK GOD i'm better than I used to be!

Av elinbok - 8 november 2011 21:08

FREDAG, KOM NUUUU!!!!

jag är nörd, men låten och videon ger mig fan rysningar! ååååh, VILL.HA.NU :'D <3

Av elinbok - 6 november 2011 20:37

awwwww yeeeeeeee! fem dagar kvar till något storslaget! Fem dagar kvar tills meningen med livet kommer att förklaras! åh jävlar, åh jävlar! är nästan lite nervös alltså.. o':

ELDER SCROLLS SKYRIM SLÄPPS!!

awwweeeeiiiihhhh!! Livet är räddat! äntligen! Nu när Oblivion blivit uttjatat så kommer uppföljaren efter allt för lång väntan (': omgomgomg!

Man kan slåss mot drakar, jättar och mammutar nu! :'D kissar snart på mig här känner jag..! shittuspomfrittus va jag ska bli nörd igen!


 


 

seriöst, så förbannat jävla storslaget! Jag går fan och gömmer mig snart!


 

.

Av elinbok - 6 november 2011 12:03

if i die young, bury me in satin.
Lay me down, on a bed of roses.

Sink me in the river, at dawn,

and send me away with the words of a love-song.

well, i've had just enough time (:

Ovido - Quiz & Flashcards