elinbok

Alla inlägg den 4 februari 2011

.

Av elinbok - 4 februari 2011 22:07

You're only as tall as your heart will let you be, and you're only as small as the world will make you seem.

Av elinbok - 4 februari 2011 19:38

Heheh, iband kan jag faktiskt tycka att det är nyttigt att bara vara lite, speciellt när man inte mår så bra, som jag inte gjorde igår och imorse, så jag stannade faktiskt "hemma" idag, eller jag åkte in till Borås och var med Richard och Jessica på woodoo ink idag istället (': jag och knubbe knallade iväg till djursffären, det var väldans mysigt! Jag hittade en bebis clemens, som jag ville köpa (': efter Borås åkte vi hem till knubbes söta kusiner och var där en stund, sedan åkte vi hem och åt tacos :'D just nu ligger knubbe i sängen och väntar på att klubba starta filmen, och jag hade tänkt mig att dricka lite vatten, sen krypa ner bredvid honom och äta upp min Marabou med bubblor :'D MUMS!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards