elinbok

Alla inlägg under augusti 2010

Av elinbok - 15 augusti 2010 15:21

heheh,, dagens låt blev Rusko Star - "attention Whore", bara för att den är så sjukt jävla KASS!   mahahah

Av elinbok - 15 augusti 2010 13:45

Jag kom hem för några timmar sedan (y'

Det blev lite knepigt där igår >.< jag sov hos far med cissy ist, (nejnej,,jag är inte osams med bea),, men det var en väldigt trevlig kväll! (:

Men jag har dock inte sovit många timmar inatt ._. somnade vid 04:30, efter att ha vart ute hela natten och gjort ett tappert försök att koka makaroner på pappas spis som inte var ikopplad, (x eheh,, fyfan, uscha (x makaronerna var inte goda ._.

heheh,, jag och bea testade det grymma nagellacket som knubbe köpte åt mej, det blev massa snyggt! (y'

Snart kommer knubbe hit :'3 då ska vi gå ut och gå :'3 jag ska visa honom för m0rm0r, så bäst för henne att hon är hemma! (':<

Jag tror att jag ska in till borås imorn, men jag är inte säker ännu o_o


    




 

Av elinbok - 14 augusti 2010 15:40

Dagens låt är Aiden - "Die Romantic",, bah för att det var så jävla länge sedan jag lyssnade på aiden xd

Av elinbok - 14 augusti 2010 15:33

hallåhejsan! :'D

Richard kom hit igår, det var väldans trevligt, vi åt sushi, jag älskar sushi 8''D Han sov över här, awesome! :'d <3

Han försökte äga på wii imorse, han ägde iaf på att svära och snacka för sej själv >.< (y'

Men nu har knubbe åkt hem,, och jag ska snart knalla över till lilla bea, blir förmodligen att sova där inatt ^^ vi ska äta kräftor,, jag älskar kräftor! :'D det var ett tag sedan jag åt det, så  M U M S!!

 


 

Av elinbok - 12 augusti 2010 01:05

  japp, jag tycker allt att du ska kolla in felicias blogg, för att hon är väldans snäller och söt, för hon länkade mej på sin blogg, dessutom är hon dennis flickvän :'D (y'


 

Av elinbok - 11 augusti 2010 23:46

  Jag har massa tråkigt )': jag hade inget vettigt att göra, så jag gjorde en glittrande enhörningsponny med rosa pannband, och han fick heta Dandelajan   

Han luktar som spunnet socker och om man tar en tugga av hans vänstra öra så känner man smaken av solmogna dadlar. ah, jag har redan tjockat i mej båda hans öron, så synd för er att ni inte fick smaka :'D  wiihihihiih,, nejnej, inte omogen elleh udda, bah otroligt uttråkad >.<


 

Av elinbok - 11 augusti 2010 22:27

  Vilket vackert väduuuuurh! :'D hela dagen bah regn,regn,regn! (': jag älskar't väldans möe! :'D jag är sååååååååååå gla' idag, för att idag är idag, och det är fint (äckligt) väder idag! :'3

Av elinbok - 11 augusti 2010 18:51

Dagens låt är Kevin Rudolf - "Must Be Dreamin' " :D bah för att jag diggar den hårt :'D

Ovido - Quiz & Flashcards