elinbok

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av elinbok - 18 augusti 2010 20:24

Japp, nu är det bara några timmar kvar av sommarlovet, man blir fan depp av bah tanken ju! ):

Imorgon äre skola igen, massa läxor och dryga lektioner, fast ska bli rätt skönt på ett sätt, har saknat rasterna lite faktiskt (:

Det har varit en väldans trevlig sista dag på sommarlovet, jag hade det väldans trevligt med lilla cissy, hon är så söt! :'D

Fast hennes kort spökar lite ._. hon hade precis kollat att hon hade pengar på kortet, men när vi skulle köpa energidricka på ica så medgavs köpet inte   

menmen,, vi överlevde utan energidricka.

Sen åkte jag hem till min lilla knube dårå :'3 Det var jättemysigt! :'D

wiie, vi kollade på "upp", den var hur bra som helst ju! O:

Jag tappade min mobil bakom richards säng, och när han skulle hjälpa mej att ta upp den så hittade han en tub med Karlssons Klister som han började leka med, hahah, så söt är han! :'D han gjorde små bollar av limmet som liknade snorbusar, han skulle tydligen sätta ihop dom och göra en enda stor boll av allt limmet i tuben x'D gaaah, man kan inget annat än älska min lilla Knubbe :*<33



 

Av elinbok - 18 augusti 2010 11:36

Lilla bustrollet Cissy är på väg hit,, det var länge sedan hon var här! o:

Vi har något viktigt att diskutera tydligen, gaaah! O_O

menmen, 13.37 åker jag till tranemo och är med min lilla Knubbe, massa mysigt skare bli! :''D <33

 

Ovido - Quiz & Flashcards