elinbok

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av elinbok - 11 augusti 2010 23:46

  Jag har massa tråkigt )': jag hade inget vettigt att göra, så jag gjorde en glittrande enhörningsponny med rosa pannband, och han fick heta Dandelajan   

Han luktar som spunnet socker och om man tar en tugga av hans vänstra öra så känner man smaken av solmogna dadlar. ah, jag har redan tjockat i mej båda hans öron, så synd för er att ni inte fick smaka :'D  wiihihihiih,, nejnej, inte omogen elleh udda, bah otroligt uttråkad >.<


 

Av elinbok - 11 augusti 2010 22:27

  Vilket vackert väduuuuurh! :'D hela dagen bah regn,regn,regn! (': jag älskar't väldans möe! :'D jag är sååååååååååå gla' idag, för att idag är idag, och det är fint (äckligt) väder idag! :'3

Av elinbok - 11 augusti 2010 18:51

Dagens låt är Kevin Rudolf - "Must Be Dreamin' " :D bah för att jag diggar den hårt :'D

Av elinbok - 11 augusti 2010 17:14

Yaman,, här kommer bilderna som jag och bea tog :'3 hehe,, just nu är bea på lager 157, hon kommer förhoppningsvis hit efteråt, trevlans! :D


                     

Jag ser ut som ett mongo på de flesta bilderna,hehe,, duckface x') men bea är fina flickan! (': <3


 

Av elinbok - 11 augusti 2010 12:00

 

Det är ju bah åtta dagar kvar av sommarlovet ): Det har gått alldeles för snabbt! Det borde ha vart längre tycker jag allt :/ Menmen,, det har trotts allt varit ett trevligt sommarlov, men som sagt, det hade gärna fått va längre.



 

Av elinbok - 11 augusti 2010 11:52

Idag ska jag vara med BeaBäib, hon har köpt en ny kamera, så vi ska ta massor med bilder! :''3

Min kamera måste dock ladda lite, har inte så möe batteri på'n ): (n'

aja, får ta och göra mej iordning för att knalla hem till sötsaken :'D <3


 



 

Ovido - Quiz & Flashcards