elinbok

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av elinbok - 21 augusti 2010 15:21

wiie, nu äre faktiskt så att igår när jag var inne i Borås med knubbe och lillbea så köpte jag två små mösslingar :'3 En liten och jätte pluttig och en lite större och ganska mullig :'3 hahah,, när jag skulle köpa dom i affären så fick jag reda på att dom egentligen var "fodermöss" ._. allstå mat åt andra djur, typ snuskormar D: jag tänkte bah "Wraaah, inte en chans!" D:< så istället för att köpa en gerbil som jag tänkte köpa i början, så köpte jag två mösslingar :'3 fan, jag trodde först att dom skulle va stygga och bitas som satan, men dom var hur snälla som helst och dom är massa mys! :'D

Dom är jätte söticsha :D

Vaknade upp med min sötaste knubbe,, så underbar är han alltså :D




Dolly

         





hahah,, fokmiih -.- (richard gav den namnet) D: heheh, jag ville att den skulle heta Posie, men som sagt, det finns ingen rättvisa )x fast jag tänker kalla henne Posie i hemlighet   

 

Ovido - Quiz & Flashcards