elinbok

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av elinbok - 16 augusti 2010 22:33

dagens låt är 30H!3 - "Follow Me Down", väldans bra (':

Av elinbok - 16 augusti 2010 22:28

min söta idiotjävle har blivit pappa! ._. det trodde jag aldrig! o: menmen,, det blev 6 flickor och en pojke, det är ju trevlans! (': mamma och anders var och kollade på dom idag, vi ska tydligen behålla en av valparna -.-' men det blir säkert awesome :'3

heheh,, jag tyckte att dom skulle ta den med mest fläckar, men den såg tydligen "missbildad" ut, vilket jag inte tror på >.< hahah, då var den lik arne med andra ord! ;d

mor tog bilder på ögongodisarna, så jag snodde bilderna från hennes mobil för att kunna lägga upp dom här ;3


       


 

Av elinbok - 16 augusti 2010 22:15

Jodu, det har vart en trevlig dag idag! (:

Imorse skulle jag och richard hjälpa lilla alex med att göra "baconpannkakor"?   jag hade gjort världens mest perfekta pannkakssmet, men richard tyckte inte att den var bra nog, för han är tydligen pannkakskungen och är mästare på att göra pannkakssmet x'D mahahah, jodu, den blev ju "perfekt" oxå x'D hahah, alex faila på att steka bacon oxå för den delen (x mästerkockarna där ja (y'

när jag hade följt richard till bussen, för han skulle hem och nörda wow, så knallade jag hem till lilla söta bea! :'3 vi kollade på nån wierdo skräckfilm, den var bah konstigt ;s

vi drog hem till mej sen och mysade med Spike och Zeb, :''D <33

Sen följde jag bea en bit och knallade hem till sötfisen cissy, det var verkligen länge sedan vi var! o: älskar cissy! O:

och nu har jag äntligen knallat hem. nu ligger jag och deppar för att hösten är på väg och sommaren är slut, det är fan sorgligt,, seriöst! )': om 3 dagar börjar skolan igen, fyfan för lektioner och läxor, inget jag längtar efter direkt, men min och cissys morgonhumor och folket längtar jag efter! men det suger att dom tagit bort våran busskur, det kommer suga att inte kunna gå dit på rasterna och dricka te och kaffe, fifän )': <//3


 

Ovido - Quiz & Flashcards