elinbok

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av elinbok - 26 augusti 2010 20:01

heheh,, idag var jag hos min söta alldeles egna lilla chey cissy, hos hennes mor för ovanlighetens skull! :'d Dom har det hur mysigt som helst där ju! :'D

skoldagen har varit helt okej, hade håltimma i 2 timmar och 45 minuter, chillpill! :'D (y' Imorse när jag vaknade trodde jag att jag var sjuk! ._. elleh ah, det var jag ju vissterligen, eller är rättare sagt xd heheh, men jag är en oslagbar hjälte, så jag knallade glatt till skolan iaf, fyfan vilken kämpe jag är asså x'D (y'

hahah, mår bättre nu iaf, hoppas på att jag blir ännu bättre imorgon! :'D

På tal om imorgon så hoppas jag starkt på att jag hinner bya elevens val, för en sak är jäkligt säker, och det är att jag VÄGRAR ha drama, JAG VÄGRAR!

Jag tänker inte behöva flana runt som förra veckan, då går jag seriöst hem. För att sitta och låta som en mikro, lära mej hur man klappar hamstrar och skrika "oh, tarzan! oh tarzan" är inte riktigt min grej om man säger så, där går fan gränsen asså! ;s nejnej,, får rysninger av bara tanken av att sitta där och förnedra mej själv ._. uscha! okejokej, vissa kanske tycker att det är super kuligt att fåna sej och leka sådär, dom kan la få tycka det, bah jag slipper vara med! ;s

äh, vafan.. det fixar sej :'D


 

Gammal bild, sakna försommaren! ):



 

Ovido - Quiz & Flashcards