elinbok

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av elinbok - 25 augusti 2010 20:53

wraah, jag ogillar långa skoldagar ganska hårt ):<

Vi hade en enda helt okej lektion idag, och det var för ovanlighetens skull matte! o':

Jag bah OMFG! WTF!? o.o idag var matte för första gången inte svår, och det blev ju kul eftersom att jag slapp räkna så jäkla okristligt mycke   det var chillpill om man säger så :'3 Det var säkert bah för att jag drack en jordgubbs MER innan jag gick in på lektionen, yääyh, it gives me superpowers, awesome! :'D

Imorn har vi matte igen, och nej, jag ser inte fram emot det för nu skulle det tydligen bli svårare oxå,,

Det ska iaf bli kuligt med bild imorn, men Januuuuus (:   (y'

Idag var jag med lilla knubbe efter schkuuulaan :'3 det var massa trevligt, vi åkte till lilla bea en liten stund oxå, hahah, hon är så jäkla söt den cheyen! Det är sjuukt! :'D Hmm,, nu funderar jag på om jag inte ska öva lite på tyska glosorna, jag hatar't, men har förhör på fredag, så lika bra att läsa.. ):

Sen måste jag skriva om mitt himlans sommarlov i svenskan, det ska vara klart tills nästa onsdag, dessutom så har jag läxa i fysik och so oxå, plus att jag ska ha läst ut en bok på 152 sidor tills vecka 37, och så måste jag hitta en praoplats tills vecka 40,, hahah, än så länge måste jag säga att det flyter på jäkla bra för min del, jag är inte överdrivet stressad längre och jag fattar allt som lärarna säger, jag tror för helvete att jag har blivit lite smartare, iaf dom gångerna jag anstränger mej :'D wiiiiehh!

YepYep, men tyska vare ja, och så tror jag att jag ska läsa lite fysik och ur boken på 152 sidor, den heter Lucia för att ga lite helt ointressant och värdelös information! :'D


 

Ovido - Quiz & Flashcards