elinbok

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av elinbok - 22 augusti 2010 14:38

Attans! Jag missade parken igår.. jag missförstod lilla carro, vi fick visst sova hos henne, men jag uppfattade det som att vi inte fick plats )':

jag skulle ha tagit med mej Knubbe och LillBea,, menmen, det kommer fler parker, och då ska vi gå iaf, så inga sura miner för den sakens skull! (':

Igår så åkte Knubbe hem vid sex, och då knallade jag hem till Bea och sov där inatt, vi vart uppe till tre på mogonen, jag var ju inte ens trött.. x') hahah, vi vaknade av att mamma ringde och väckte oss halv tolv idag, sen så gick jag hem till cissy lite snabbt, hon hade varit på läger med littauer (stavning?) och finnlänningar hela helgen och hade just kommit hem (: hon var tyvärr tvungen att åka iväg igen för att hon hade glömt sin laddare på lägret, så hon skulle köpa ny i borås, men hennes far kör hit henne sen igen, det ska bli trevligt :'3

Imorn äre skola, JAG VILL INTE! )': Jag vill ha sommarlov igen och varmt väder, men man ska ju se det från den ljusa sidan, det är ju bah lite mer än 10 månader kvar tills jag slutar nian (': hahah, laddar redan inför nästa sommarlov ;)


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards