elinbok

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av elinbok - 10 augusti 2010 22:36

Dagens lilla låt är I Set My Friends On Fire - "Crank That", bah för att jag älskar CrunkCore ;'d

Av elinbok - 10 augusti 2010 20:35

Trevlig dag idag, jag var med lilla bea och lilla richard :'3

Vi spelade nått konstigt wii-spel hemma hos bea >.< jag fattade inte hur man skulle göra ;s aja,, jag hade velat att dom två små fisarna skulle ha sovit hos mej idag, men nejnej, det är klart att min mor ska vara med i negativa klubben och inte tillåta detta,, D: rövas oxå..

Mäahaähä,, jag har sötaste MarsvinsPrinsarna i hela världen, sen har jag världens sötaste pojkisvännis och självklart världens sötaste och busigaste bea! :'D 



 

   Richard älskar mina marsvinsprinsar :'D<3



 

  :''D <33



 

Ovido - Quiz & Flashcards