elinbok

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av elinbok - 19 augusti 2010 06:26

heheh,, jodu, jag har vart vaken sedan klockan fem, bah för att jag inte skulle försova mej, och för att jag skulle hinna komma på hur jag skulle ha mitt hår, men det blir bah fail hur jag än gör! ._.

Hmm,, undra om jag är ensam i sverige om att gå upp tre timmar och en kvart innan skolan börjar bara för att fixa håret O_O

Nu är klockan 06.30 exakt, om en timma och fem minuter ska jag möta cissy och knalla till skolan :'3 fyfan, ovant att behöva gå upp och ut såhär tidigt ;s Jag vill ha lite mera sommarlov ju! ):

undra hur terminens scheman kommer att se ut! O: hoppas dom är softa precis som dom var förr förra terminen då vi slutade 12.55 vissa dagar, det är ju perfekt föfan! :'D men en sak är säker iaf, och det är att jag vägrar spendera mina fredagseftermiddagar tillsammans med klassen, paralellklassen och sten! ):<

Inte för att det är nått fel på att spendera tid med dom, men på fredagar vill jag sluta tidigt och ha 90 minuters EAT för att sedan sluta klockan halv fyra, så fan heller! O:< Rawr! om vi måste sluta halv fyra på fredagar så tänker jag starta krig mot rektorn  

Mjo,, nu ska jag nog dricka te, elleh försöka få mitt hår att se lite okej ut iaf..



 

Ovido - Quiz & Flashcards