elinbok

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av elinbok - 24 augusti 2010 21:13

 


heheh, jag har inget att göra, så det blir prima att göra en sån hära gojsigrejs :'3 (y'



Dagens frukost: Te och fil (y'
Du har på dig: T- tröja och trosisar :''d
Dagens låt: 30H!3 - Holler til you pass out (:
Dagens dusch: heh,, fattar inte, men duscha nyss då.. ;p
Dagens frisyr: Bilden, ya0.
Dagens smink: Det vanliga ftw
Dagens händelse: det blåser ute o:
Dagens planer: har redan utfört dagens planer, och jag lyckades jäkla bra oxå, om jag får säga't själv  
Dagens vill ha: PENGAR!
Dagens saknad: Busskuren )':
Dagens drog: Amfetamin
Dagens tråkigaste: Tjötjävlar.
Dagens finaste: lilla Knubbe :*<33
Dagens önskan: Att va smal hade inte vart fel,,
Dagens måste: städa iordning lite på mitt rum (y'
Dagens dricka: te ffs!
Dagens köp: Franks, om nom nom! <3
Dagens mat: ärtsoppa -.-
Dagens sjuka: heheh, om det handlar om person så äre nog cissy, om det handlar om sjukdom, så ingen :'3
Dagens kärlek: Knubbe :*<33
Dagens mående: Prima Ballerina (y'



 

Av elinbok - 24 augusti 2010 20:54

heheh, det har faktiskt varit en heeelt okej dag idag, fort hare gått! (y'

Första lektionen var vi "i krig" x'D heheh, kanske låter lite wierdo att leka krig första lektionen, men det va kuligt hahah! x'D

Vi låg i klosvarta skyttegravar med bara varsin ficklampa som lyse (alltså, under varsin bänk som var övertäckt med en filt i ett nedsläckt klassrum med varsin flicklampa) hahah, där hade vi 15 minuter på oss att skriva ett brev hem till våra anhöriga om vi inte skulle överleva kriget (y'

Jag och Cissy var i samma "skyttegrav" (y' hahah, vi ska dö tillsammans :'3

hahah, jag visste inte va jag skulle skriva först, så det blev bara "HEJ MAMMA!" heheh, det lät lite fult (x

menmen, for your information så var mitt brev det mest flaniga jag läst ._. heh, skrev nått om att jag saknade deras ansikten och att jag ville dö i krig och sånt ;d

aja, kul vare iaf! :'D kuligaste lektionen hittils på terminen! (y'

efter det så skulle vi ha slöjd, men den var inställd för min del, så jag hade en timma och tjugio minuters håltimma, det var rätt snajsigt ;d jag följde med lilla Klaudia till vårdcentralen och kollade på när hon tog blodprov, för hon är förkyld stackarn :/ heh, höll på att svimma när jag såg blodet o:

sen hade vi idrott, och jag kan ju inte direkt säga att jag kämpade för livet, jag gjorde typ ingenting på idrotten idag,, bah "försökte" hoppa höjdhopp :'3 gaah, jag är rätt bra på att inte göra något :'D (y'



 

heheh, tänkte att bilden passade till ämnet ;p jooooooodu..


 

Av elinbok - 24 augusti 2010 14:06

 

Mihihi, idag fyller världens bästa och underbaraste pojkvän 16 år :*

Grattis till min Knubbe!

Finast på jorden är han, även om han gör miner (x älskar dej mängder och massvis fisen! :*<33


Ovido - Quiz & Flashcards