elinbok

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av elinbok - 20 augusti 2010 06:52

mjo,, jag gick upp klockan fem idag igen (x funkar faktiskt helt okej att gå upp så tidigt, man slipper stressa så för att bli klar i tid, det är ju fan prima! :'D

Det var helt okej i skolan igår, iofs vare rätt långtråkigt då det inte fanns något att göra på eftermiddagslektionerna >.<

Våra scheman suger apa! D;< jag visste det! Det är ju klart att när jag vill något riktigt myckte så äre klart att det ska bli precis tvärt om.. ): vi går till 15.20 alla dagar utom tisdagar, och det suger! ): jag hade hellre velat sluta tidigt på fredagar, men neeej då -.-

Fast det är nästan bah roliga lektioner på fredagar, först äre nått skit som kallas storgrupp (antagligen EAT), sen engelska, so, språkval och elevensval.

JAG HATAR SPRÅKVAL! Seriöst.. Jag hatar att ha tyska, det suger )': menmen, man får tänka på att det bah är lite mer än tio månader kvar till sommarlovet :'3

Hmm,, får antagligen sluta liiite tidigare idag, ska till borås och träffa Bea och richard (': wiie, det ska bli trevlans! Btw så kommer jag antagligen inte hinna lägga in så många blogginlägg med tanke på att jag har läxor och skit, men några läre iaf bli! :'d


 

Ovido - Quiz & Flashcards