elinbok

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av elinbok - 8 augusti 2010 23:27

Dagens låt är BrokeNCYDE - "Get Crunk", så jäkla awesome! :'D <3

Av elinbok - 8 augusti 2010 16:12

mjodu, hehe, jag har uppdaterat väldans dåligt o:

Men det är bah för att jag haft fullt upp med att ha skojsigt de senaste två veckorna! Jag har dessutom haft med mej kameran för det mesta, så bilderna kommer nu (:

Jag sov hos far i en och en halv vecka, det var trevligt (': hehe, fast jag sov ju inte många nätter hos honom egentligen (a' sov för det mesta hos lilla söta beabäib (: och hade sjukligt kuligt! :''D

Vi blev attackerade av en skabbräv förra veckan >.< jag blev helt chockad, jag trodde inte att rävar attackerade människor, men nu vet jag iaf att dom gör det, om dom har skabb dvs.. Kuligt vare inte iaf x') inte försen efteråt, för efter skrattade vi ganska hårt åt det ^^

Sen var vi ute en hel del och hade massa trevliga saker för oss :D

mjo,, i måndags kom sötgöte richard hit :'D han hade köpt en as fin ros till mej med världens gulligaste kort i! ('': Det vare sötaste jag fått nån gång :'D <33

Sen i tisdags åkte vi till mitt favvoställe på hela jorden, VEDUM!! älskaälska!  

Fast jag ska inte klaga, för både min älsking och prinsarna fick följa med dit, och jag kan lova att jag aldrig haft det så trevligt i vedum förr! (: 

I torsdags åkte jag och richard in till borås, för vi skulle äta sushi på eest, men det var stängt när vi kom dit, så vi åt på McDonken ist ^^

Vi träffade mina tre bustroll Carolin, Lisa och Sofia i borås oxå! Det var massa kuligt att treffa dom igen, har inte träffats sen senaste parken som var i juni o: Självklart var alla myckemycke brunare än mej.. -.-'

Dessutom så köpe richard asa tufft nagellack till mej :'D Det var graffittinagellack, awesome vare :'3 Jag testade det på honom först för att se om det var braigt, och det vare :'d han var massa sötig med nagellack! (':

Så igår kom vi hem ifrån Vedum, då åkte jag direkt hem till bea (: Vi hade spa, det var hur mysigt som helst! Jag hade saknat mitt lilla bustroll hela veckan! (':

Idag äre dåligt väder )': Jag skulle ha åkt på bio med Cissy, men man tappar lusten att knalla ut när det är sånt här väder >:

Jag skulle oxå ha åkt till richard, men det gör jag imorn ist :'D


    Min Otroligt söta BeaBäib! :*<33 

   

  Rosen som jag fick av richard (': <33


  Richard gjorde en sötig frisyr på Zeb, han ser ut som en Vemling (x


  sista bilden fick bli på min sötsak Knubbe :*<33



 


Ovido - Quiz & Flashcards