elinbok

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av elinbok - 11 januari 2011 21:02

Det känns ju underbart, här säger mamma att hon ska betala mitt gymkort, men sen helt plötsligt ändrar hon sig för att jag inte vill läsa Beteendevetenskap, och säger att vi "ska prata om gymkort när jag fått klart för mig (?) vilken linje jag ska gå", alltså, riktigt översatt nu då; Jag får inget gymkort, eller tattuering om jag inte läser naturvetenskap eller beteendevetenskap. Jag vill för i helvete inte ens läsa den jävla fittiga horskiten?! Jag vill inte sitta med matte som är så jävla svår att bara einstein fattar hur man räknar ut den! Jag vill gå ett teoretiskt program där jag slipper tråkiga skitjävla fysik och matte, är det så jävla svårt att fatta. Nej, jag har inte svårt för varken fysik eller matte, men det är jävlens förbannade påfund, och det är den tråkigaste jävla skiten jag vet. Jag har för den delen inte tillräckligt bra betyg för att komma in på nån av skitjävlarna, så det är ändå inget att tjöta om, jag gör mitt bästa i skolan, och gör mina läxor, Jag är helt enkelt inte smart nog, och tacka fan för det.

Jag tänker fan inte va om det ska vara så jävla orättvist. Jag vill fan välja själv vad jag ska läsa eller?! men nej, mamma vill bestämma min framtid åt mig, helt jävla toppen! (:

Nu är det Krig.


 

Av elinbok - 11 januari 2011 18:54

härlig dag idag! Var och solade + tränade med lilla carro idag igen, underbart! :'D ska förhoppningsvis köpa ett gymkort imorn (': Just nu håller jag på att slinga mitt löshår, valde att inte köpa nytt, fan för dyrt att kasta pengar på..eller inte tänker elin..

Jag var faktiskt flitig och passade på att kila ner till ica och köpa blekmedel på håltimman. Men någonting säger mig att det säkert kommer att gå fail med den här slingningen, antagligen för att det blev fail med mitt eget hår sist.. o:

aja, nu ska jag iaf knalla ner och kolla hur det går för blekningen och tvätta ur färgen (:


 

Ovido - Quiz & Flashcards