elinbok

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av elinbok - 7 januari 2011 17:15

jag håller på att baka egen pizza, gohärligt! :D hahah, fast började lite tidigt, så den får stå på jäsning lite längre (:

gaah, jag funderar på om jag inte ska lägga in en bild på resultatet senare, jag är tha PizzaBagarN :'D


 

Av elinbok - 7 januari 2011 14:24

Jag är världens duktigaste! (': jag har gjort massor här hemma! o': knubbe fick till och med frukost på sängen idag, det hade jag oxå velat ha ju.. ):

eftersom att mor och anders är i motala tills på lördag, så äläxänder har ansvaret (?!) jag har funderat sedan igår på hur det kommer sig att han har ansvaret, men jag som gör precis ALLT här? ;s höh, mysko!

Sen lite irriterande imorse när jag vaknar av att hundarna skäller som idioter och någon står och plingar på dörrklockan oavbrutet klockan 09.00 på en fredagsmorgon när det är lov..? Först låg jag kvar och hoppades på att någon annan skulle öppna, men sen flög jag ner och tänkte att nu jävlar blire stryk, men när jag kom fram till dörren var det ingen där, och jag kunde ju inte springa ut och kolla efter människan med tanke på att jag bara hade ett täcke på mig, gud va roliga bilder jag fick utav mig själv i huvet :'D på tal om huve, så har jag en otrolig huvudvärk, och ont i nacken, jag låg väldigt illa inatt, bara för att knubbisch levde upp till sitt namn och la sig i mitten utav sängen och sträckte ut sig åt båda hållen, hejja! och som en bonus har vi inga värktabletter hemma, men jag överlever, för jag är karatekungen med stålmannen i fickan innerst inne.


Juste, jag tänkte ta upp en sak, till folk som skriver frågor och kommentarer GE BLANKA FAN i att utge dig för att vara någon annan när du kommenterar/frågar. Jag får reda på vem du är via din IP-adress ändå ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards