elinbok

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av elinbok - 5 januari 2011 20:38

gaah, idag har nog vart den mest lata dagen på lääääääänge! Först satte jag mig i knubbes soffa och kollade lite på plastik kirurgerna, och så la jag ner huvudet så skönt på soffkanten och kände hur John Blund började viska mig i örat (John Blund är han som gör att vi alla somnar på nätterna, och ingen annan random människa), så precis när ett bra program med matlagerskan Laila, Erik och mackan kom upp så blev det svart. Sen vaknade jag av att knubbes ansikte var två centimeter från mitt, härligt :D hahah, han hade gjort klart i sitt rum, som hade tagit hela dagen att städa, så jag fick lägga mig och "vakna" i sängen, och där somnade jag och sov i två timmar till :D woah, och när jag vaknade hade jag en stor fet pizza framför mig, filmen Toy Story 3 och min älsklings knubbe (': då kan livet knappast bli bättre! Gudarnas skymning, jag har inte gått upp ur sängen ännu! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards