elinbok

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av elinbok - 23 januari 2011 20:15

 


höhöh, tänkte lägga ut en annons även på bloggen, låter prima (:

Har då en vattenagam på 2 år, som jag gav till min bror, men som han inte vill ha kvar nu, för att han tycker att ormarna är viktigare, därför får agamen ingen plats :/ så därför säljer jag honom nu, så att han får det bättre.

Han äter prima, ömsar och "gör ifrån sig" som han ska, och har helt underbara färger! Som jag sa, så har min bror inte haft uppe honom så mycket, därför är han lite sprallig, men han lugnar ner sig efter en stund. Med lite tålamod så tror jag att han blir världens underbaraste! Just nu så ömsar han, därför ser han lite annorlunda ut i färgen på bilderna. Vet inte säkert vad det är för kön, men jag antar att det är en hane, med tanke på storleken, färgerna & kammen.

Hans terrarium medföljer INTE.

Hade tänkt mig 300:- för honom.

Säljs bara till någon som är reptilvan!


jaja,, är någon intresserad så är det bara att höra av sig..


       

 

 

Av elinbok - 23 januari 2011 09:38

Jag vakna faktiskt rätt tidigt idag ändå, men knubbe sover fortfarande (: så jag. Passade på att sno hans iPod lite snabbt :'D (y' jag funderar på om jag inte ska försöka väcka honom snart så jag slipper ligga här helt ensam och ha tråkigt.. Hahah, får nog bli så, men först tänker jag kolla blocket efter lite söta små maschwaiin :'D <3

Ovido - Quiz & Flashcards