elinbok

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av elinbok - 3 januari 2011 18:49

hahah, det var läge sedan jag bloggade sist, men nu ska jag äntligen slänga in ett litet inlägg :'3

Nyår var heeeelt okej, trevliga människor ^^ hahah, fast tolvslaget firade jag och knubbe hemma vid tv:n hos pappa med varsin pan-pizza,  vi kom hem lite för tidigt (x men de flesta lämnade ju stället vid halv, och vi kände inte heller någon större lust att stanna, fanns nämligen några party-poopers där som tyckte att alla andra var störande :b höh, vad förväntas när man går på fest egentligen..? att alla ska vara torra och sitta med varsin berrabus i ett hörn, hålla käften stäng, och inte våga bekanta sig med andra? hahah, jaja, vi andra hade trevligt iaf (:

Jag och Knubbe var på bio i förrgår iaf, den nya Narnia filmen, vi såg den i 3D, grymt bra faktiskt :D (y'

Idag möblerade vi om lite i mitt rum, det blev hur mycket bättre so helst, och det är bara för att jag har väldens bästa älskling som hjälpte mig (': hihih, för den delen så hade vi 6 månader för några dagar sedan, om någon ville veta :'3 älskar min lilla bumbibjörn så sjukligt mycke! :'3 <3



  hahah, fick bli en bild där jag ser ut som en slusk :D



 



Ovido - Quiz & Flashcards