elinbok

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av elinbok - 25 januari 2011 17:11

Sommar,sommar,sommar,sommar, SOMMARMUSTASCH!

Det blir en megahit att ha en sommarmustasch!

sommar,sommar,sommar,sommar, SOMMARMUSTASCH!

Alla brudarna blir galna av en sommarmustasch!


Av elinbok - 25 januari 2011 15:20

sitter just nu hemma hos papps och väntar på teee :D

Hade absolut inget att göra, så jag knallade hit en svänga ist för att sitta ensam hemma och tråka (x

Jag hoppas på att lilla Bea har kommit hem ifrån Borås nu, så att jag kan vara lite med henne, var så länge sedan sist.. Hela 25 dagar, nästan en månad ju, för gudarnas skymning!! o': Ringde henne innan, men hon kunde inte snacka just då, så hon skulle ringa tillbaka snart :D Jag har tur, för tog med mig kameran för första gången på tusen år, så vi kan förhoppningsvis ta lite bilder tillsammans.

Funderar på om jag inte ska ta och spela lite Left 4 Dead nu medan jag väntar på att min Bea ska ringa (':


  

Länge sedan jag la upp någon bild nu, så tänkte att jag gör det.. (:

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards