elinbok

Alla inlägg den 27 april 2011

Av elinbok - 27 april 2011 16:50

Dagen har vart så otroligt seg, det går inte att beskriva med ord! >.< Lättare stämning i skolan idag..

Har för den delen städat rummet, vilket var väl behövligt eftersom att det såg ut som en jävla svinstia - som vanligt!

Imorgon är det sista skoldagen för den här veckan, så jävla gött! :'D Gud va lycklig jag blir när jag tänker på't! :'D

Har bara 4 lektioner imorgon, och dessutom en 2 och en halv timmas lång håltimma, gohärligt!

Just nu ligger jag och väntar på min knubbe.. han inventering, så han måste stanna extra länge på jobbet idag, attans! O:

Själv har jag suttit här och glott ett tag, funderar på om jag inte ska ta och gå ut en stun om ett tag, fan inte värt att sitta inne och luffa, när man kan göra det ute :b


 

Ovido - Quiz & Flashcards