elinbok

Alla inlägg den 12 april 2011

Av elinbok - 12 april 2011 14:40

Gud va rastlös jag är!

Flera timmar kvar tills knubbe kommer hem ju.. )':<

Men jag ska faktiskt fråga anders om jag inte kan få gå ut och gå en liten kort sväng, fast jag går långsamt och försiktigt, det kan väl inte vara så farligt..? Har ju bara lite huvudvärk fortfarande, annars mår jag ju prima ballerina (':

Det kan för övrigt vara ganska så bra för mig att gå ut och ta en nypa frisk luft och röra på mig, jag låg ju fan i sängen hela dagen igår, och när jag inte låg i sängen så kalva jag (':

Det ska nog gå prima alltså!! :D


 

Av elinbok - 12 april 2011 09:09

Gudarnas skymning, äntligen är jag frisk igen! Såå skönt!

Om någon ville veta så spenderade jag natten mellan söndag-måndag inne på min kära toalett och spydde tarmarna ur mig mellan 00:42 och 06:10, kändes underbart!  Sen låg jag där som ett efterbliv i sängen och sov mig igenom hela gårdagen, när det var fint väder och allt.. )':<

Men jag hoppas på bättre väder imorn när jag ska till skolan igen! :'D fan, har ju längtat lite ändå ;) bättre skolan än att ligga och kalva skiten ur sig själv här hemma :'D

Så nu hade jag tänkt att skriva klart "JätteRäkor" och skicka till Jan, sen duscha, efter det byta lakan, och efter det ska jag leta rätt på en sida åt min bea (':


 

Ovido - Quiz & Flashcards