elinbok

Alla inlägg den 2 april 2011

.

Av elinbok - 2 april 2011 21:55

Jag vet inte riktigt varför, men av någon anledning så tappade jag nyss humöret, och just nu är jag jävligt sur. Fan va jobbigt då.

Av elinbok - 2 april 2011 15:31

Jag var nyss inne på en fotohemsida och beställde framkallning av lite bilder (103st bilder). Jag ville föreviga lite saker, som jag ska ha och kolla på när jag blir en gammal kärring :'D typ 80år och nära att dö, då ska jag sitta där och kolla på festbilder, marsvinsbilder och lite allt möjligt (':

Tycker jag är ganska kul ändå att kunna göra (':

Valde att framkalla extra många bilder på mina älskade små marsvin, dom finaste bilderna såklar! (':

När de bilderna har kommit funderar jag på om jag inte ska ta och beställa två stora posters, eller en stor canavas på mina små maschwaiin! :'''D

Det är sjukt egentligen! o': 103 bilder för 87kr!


 

en av bilderna jag valde att framkalla! :'D


 

Av elinbok - 2 april 2011 10:36

Har just duschat efter en ganska uppfriskande skogspromenad i dimman med mina älsklingshundar och min fina knubbe (':

Jag tänker på min Spike hela tiden typ, känns så tomt utan honom :/


Idag är det kalas för anders, som fyller 50 år imorgon (: Jag och knubbe har köpt en väldigt fin present till honom, lägger upp en bild senare ikväll när han fått presenten.. (:


 

Ovido - Quiz & Flashcards