elinbok

Alla inlägg den 13 april 2011

Av elinbok - 13 april 2011 10:29

hade nyss nationellt prov i engelska, känner på mig att det inte gick något vidare bra.. (: skrev om helt fel sak, kul!

Nu skulle jag precis öppna min uppsats med Jätteräkor, och upptäckte att fucking openoffice inte gick att öppna här, och när jag skulle ladda ner det, så är det självklart det ska börja bråka! :'D (y'

Känns prima ballerina!

Men nu har jag fixat det, och det har hållt på att ladda ner i typ 20 minuter, och är på heeeeeeela 40% :'3 känns bra det oxå! (y'


 

Av elinbok - 13 april 2011 07:23

Yeh, nu sitter jag och väntar på att mina vapendragare ska höra av sig, så att jag ska kunna gå och möta dom vid niggah huuuset :'3

Gud, va jag har saknat skolan och kompisarna, och jan ändå! o': har vart förfärligt att bara sitta här hemma (eller ah, ligga i sängen och tycka synd om sig själv), och vänta på att tiden sak mogna ):

På tal om mognande tid, så föder snart mina marsvin, LÄNGTA!!! :D

Jag har nationellt prov i engelska idag på morgonen oxå, KUL! När jag inte ens har en endaste aning om vad det kommer handla om..?  

Hoppas att det inte blir allt för svårt, då dör jag. 

Men en sak är positiv iaf, och det är att jag har skrivit klart min uppsats om JätteRäkor, som ska vara klar tills på fredag, även om den inte blev så jätte lång ändå.. ('x jag skrev så gott jag kunde! Det är det som borde räknas!

Min klänning kom igår oxå, satt ganska fint, skitnöjd!

Nu känner jag mig stressad, ska smsa mina idjuter och fråga vart dom är, och att jag går nu :'D



 

Ovido - Quiz & Flashcards