elinbok

Alla inlägg den 4 april 2011

Av elinbok - 4 april 2011 15:35

Jag blir så fly jävla förbannad, så jag vet fan inte vad jag ska göra!!!


Jag hade nyss Biologi, som är den sista lektionen vi har på måndagar. Vi pratade om genitik och ärftlighet, och så småningom började vår lärare att prata om ett får som folk för längesedan skulle klona.

Jag tror att det var typ 10 ägg dom tog ur fåret, och befruktade, man skit samma, för det var inte det jag skulle komma till.

Då började läraren berätta om fraktmetoden dom hade för att få Dollys befruktade ägg från Tyskland eller nått, till USA, och sa helt plötsligt;


"Detta är något för dig, elin."


och jag tänkte bara "jaha? Ska dom frakta äggen i cigaretter eller spritflaskor, eller vad är det han menar?"

Så fortsatte han;


"Jo, dom förde in ägget i kaniner, och vet du vad dom gjorde med kaninerna när dom var framma? DOM SLAKTADE KANINERNA!"


Jävla lägligt tillfälle att snacka om sånt direkt till mig. Och det där jävla leendet. Jag blev så otroligt jävla förbannad, och han sa det bara för att han vet att jag älskar djur.

Det kan låta fjantigt, men jag tog det faktiskt jävligt personligt. Det var ett påhopp. Dessutom kändes det ännu värre än vad det hade gjort om han sagt det om inte det med Spike hänt.

Fan va jag fick kämpa för att inte få vråldamp och börja gråta.

Och skulle det vara något roligt, eller? Jag fattar inte? fyfan.

 

Ovido - Quiz & Flashcards