elinbok

Alla inlägg den 3 april 2011

Av elinbok - 3 april 2011 14:21

Är hos papps just nu. Kollade nyss igenom lite foton, och hittade lite bilder på Zeb och Spike ifrån första dagen jag fick dom. Bland de bilderna fanns den sötaste bilden någonsin. Har haft det uppe på bloggen innan, men jag lägger upp den igen, eftersom att den är så otroligt söt!


 

 

(:

Av elinbok - 3 april 2011 10:05

Idag såg jag en snigel för första gången i år när jag och knubbe var ute med hundarna! o': ASGRYMT!!

Idag hade jag tänkt mig att göra följande;


* Kolla efter en bra grundgrejsigojs, så att jag kan börja bygga buren till mina fina maschwaiin.


* Kolla efter nytt löshår, gaaah!


* Kolla efter en finfin festklänning + skor


* Gå ut på en lååång promenad med min knubbe ('':


Jag tror att det blir prima ballerina! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards